دری‌نجف‌آبادی: باید از برخوردهای چاله میدانی حتی در مقابل دشمنان پرهیز کرد/«توبه»؛پیشنهاد باقری لنکرانی به آفریننده مسائل روز استیضاح

۱۹ام بهمن ،

اگر جای اشخاصی بودم که اتفاقات تلخ مجلس را رقم زدند، توبه می‌کردم
مهر نوشت:
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار رخ داد ابراز داشت: من اگر جای اشخاصی بودم که این اتفاقات را در مجلس رقم زدند، توبه می‌کردم و این اشخاص باید تلاش کنند تا با خدمت و رفع مشکلات مردم کفاره گناهان خود را بپردازند.
به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی، شامگاه چهارشنبه در سلسله نشست‌های بصیرت که به مناسبت ایام دهه فجر در مسجد اهل‌بیت(ع) قم برگزار ‌شد، در سخنانی با اشاره به اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی در روز استیضاح وزیر کار رخ داد ابراز داشت: من اگر جای اشخاصی بودم که این اتفاقات را در مجلس رقم زدند، توبه می‌کردم و این اشخاص باید تلاش کنند تا با خدمت و رفع مشکلات مردم کفاره گناهان خود را بپردازند.
وی با بیان اینکه نزاع و درگیری هیچگاه مطلوب نیست و سران قوا نباید با برخورد با یکدیگر فرصت سوزی کنند ابراز داشت: امروز در جنگ با دنیا استکباری قرار داریم و امیدواریم خداوند به مسئولان ما سعه صدر دهد، چرا که سعه صدر یکی از ابراز‌ها و الزامات مدیریت و ریاست است.

دری‌نجف‌آبادی: باید از برخوردهای چاله میدانی حتی در مقابل دشمنان پرهیز کرد
فارس نوشت:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام فقاهتی انقلاب را به پیروزی رساند گفت: مبنای آراء باید لیاقت و شایستگی اشخاص باشد.
آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی نیز در خرداد سال آینده برگزار می‌شود عنوان داشت: شوراها باید از سیاسی‌کاری پرهیز کرده و با درایت به حل مشکلات بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: مبنای آراء باید لیاقت و شایستگی اشخاص باشد و این مهم در انتخاب رئیس جمهور از اهمیت بیشتری برخوردار است.
دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: باید از برخوردهای چاله میدانی حتی در مقابل دشمنان پرهیز کرد؛ امیرالمؤمنین(ع) حتی در برخورد با بنی‌امیه نیز یاران خود را به رعایت ادب سفارش می‌کرد.
امام جمعه اراک با تاکید بر آمیختگی سیاست با مصلحت و حکمت با امنیت ملی کشور ابراز کرد: امام عصر(عج) بر رفتار و گفتار ما نظارت دارند و همه اقشار به ویژه مسئولان باید زمینه خشنودی ایشان را فراهم کنند.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.