در آینده ای نزدیک صورت می گیرد؛ افزایش تولید موتور نیسان در مگاموتور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد؛ افزایش تولید موتور نیسان در مگاموتور

در آینده ای نزدیک صورت می گیرد؛
افزایش تولید موتور نیسان در مگاموتور

ممتازنیوز: شرکت نامکو مگاموتور تولید کننده موتورX100 و نیسان گروه سایپا، در حال حاضربا تولید روزانه به طور متوسط۱۵۰ دستگاه موتور نیسان در دو شیفت کاری با انجام تغییرات مهندسی و فنی در خطوط تولید امکان افزایش تولید این محصول به مقدار نیاز مشتری را دارد.

به گزارش ممتازنیوز، پیشدار مدیرعامل شرکت نامکو مگاموتور با اعلام اینکه این شرکت در صدد تحقق کامل برنامه تولید موتور نیسان در شش ماه دوم سال جاری است گفت: این شرکت با انجام تغییرات مهندسی وتجهیزوارتقاء خطوط تولید قابلیت افزایش تولید این محصول را متناسب با نیاز مشتری را دارد.
وی همچنین گفت: از دیگر امکانات ایجاد شده درخطوط تولید این شرکت علاوه بر تولید موتورهای بنزینی خودروهای گروه خودروسازی سایپا،در صورت نیاز وسفارش با انجام تغییرات مهندسی پیش بینی شده ، قابلیت تولید موتورهای دیزلی را نیز دارا می باشند که موتورهای دیزلی با توجه به استقبال بالا از نوع محصول و استحلاک پایین نسبت به موتورهای بنزینی در میان محصولات تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور کارشناسان و متخصصان خبره در شرکت نامکو و همیاری مدیران و مهندسان می توان نقش موثری در اجرای طرح توسعه قوای محرکه شرکت مگاموتور در تولید محصولات متنوع را ترسیم کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.