در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت/ هدف جذب نیروهای‌ معتدل

عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت اما درباره نحوه ورود اعضای شورای مرکزی تصمیم می‌گیرند.

محمدرضا راه‌چمنی عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از اعلام

موجودیت این حزب خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ا نتخابات شورای مرکزی در حال برگزاری است که نتایج آن بزودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: کاندیداهای شورای مرکزی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصلاح طلبان معتدل و خط امامی هستند.

راه‌چمنی درباره مهمانان این مراسم گفت: عارف، حجت الاسلام منتجب نیا، محمدرضا تابش، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی عضو دفتر امام خمینی (ره) ‌در این مراسم حضور داشتند.

عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی درباره هدف تشکیل این حزب گفت: هدف ما جذب نیروهای معتدل جامعه و سازماندهی این نیروها است.

وی تاکید کرد: انجام فعالیت‌های سیاسی با هدف اصلاح امور، بهبود زندگی، پیشرفت کشور در دستور کار این حزب قرار دارد.

راه چمنی اظهار داشت: شعار ما همبستگی و همکاری ملی برای اصلاح امور، بهبود زندگی و پیشرفت کشور است.

عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی تاکید کرد: این حزب به صورت مستقل اعلام موجودیت کرده و به هیچ جبهه ای وابستگی ندارد و در چارچوب اساسنامه خود کار حزبی کار حزبی انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد:‌ قطعا در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهیم داشت اما درباره این کاندیدا اعضای شورای مرکزی تصمیم می‌گیرند.

عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی افزود: البته درباره اینکه کاندیدایی جدید را معرفی و یا اینکه از کاندیداهای مطرح حمایت کنیم بستگی به تصمیمات شورای مرکزی دارد.

راه‌چمنی تاکید کرد: حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور فعال خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حضور عارف در مراسم کنگره به معنای این است که وی کاندیدای این حزب خواهد بود یا خیر گفت:‌برای این مراسم ما از سلایق مختلف سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب دعوت کردیم.

عضو هیات موسس حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با اشاره به دعوت از باهنر و محسن رضایی گفت:‌ باهنر و رضایی به این مراسم دعوت شده‌اند اما به دلایلی حضور پیدا نکردند.

راه‌چمنی تاکید کرد: از حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و قالیباف نیز دعوت کردیم و این افراد هم به عنوان کاندیدا مطرح هستند؛ پس دعوت از این افراد هم باید به معنای این باشد که آنان کاندیدای ما هستند./ب۲

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.