در انتخاب رنگ لباستان از رنگ‌های تکمیلی استفاده کنید

۲۱فروردین۱۳،

در بهار چه بپوشیم/

یک طراح لباس: رنگ اولین چیزی است که در هر لباسی به چشم می‌خورد. طراح موفق طراحی است که با استفاده از رنگی گیرا به مخاطب خود اجازه ندهد سراغ لباس دیگری برود.

تارا احمدی طراح لباس جوان و خوش سلیقه‌ای است که لباس‌های بهاره را به سبب تنوع رنگشان بیش از اندازه می‌پسندد. وی در اینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: بهار فصل خوبی است برای بازی با رنگ‌ها در البسه. حتی اگر نخواهید با پارچه‌های رنگی بازی کنید می‌توانید با استفاده از پارچه‌های گلدار یک ترکیب رنگی بی‌نظیر در لباستان به وجود بیاورید.

وی ادامه داد: پارچه‌های چاپی گلدار همیشه برای بهار مخصوصا امسال مناسب می باشند.به خصوص اینکه این پارچه‌ها تنوع بسیاری دارند. اما باید توجه داشت که هرکس مناسب با اندام خود باید از این طرح‌ها استفاده کند. به این نکته هم توجه داشته باشید که خانم‌های بسیار چاق نباید از پارچه‌های گلدار درشت استفاده کنند.

این هنرمند افزود: پارچه‌های راه‌راه عمودی، افقی و مورب در رنگ‌های قرمز و سفید، سیاه و سفید و سرمه‌ای و سفید در این فصل بخصوص برای شلوار مناسب است و تنوع و تازگی خاصی دارد.

احمدی در پایان تصریح کرد: رنگ اولین چیزی است که در هر لباسی به چشم می‌خورد. طراح موفق طراحی است که با استفاده از رنگی گیرا به مخاطب خود اجازه ندهد سراغ لباس دیگری برود. رنگ‌های فلورسنت مثل سبز و صورتی هم برای تکمیل یک یا ۲ بخش از پوشش جالب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.