در انتظار سفر به اسلوونی هستیم/ انگیزه بالایی داریم

به گزارش ایرنا ، این تیم که سال ۸۹ در انگلیس بر سکوی سوم جهان ایستاد و بلیت حضور در لندن را دریافت کرد ، اکنون با اوضاع و احوالی مناسب در اردوی اماده سازی حضور دارد و بر این اندیشه است تا در تورنمنت بین المللی اسلوونی و در مواجهه با رقبای قدر ، حضوری پربار داشته باشد .

بی گمان حضور در این تورنمنت ، درسهای گرانبهایی برای ملی پوشان ما خواهد داشت تا با دانش و تجربه بالا ، خود را اماده سفر به لندن و مصاف با حریفان در چارچوب بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ نمایند .

‘ مهدی سیاحی ‘ کاپیتان تیم ملی گلبال کشورمان می گوید : تاکنون چهار مرحله اردو امادگی داشته ایم که دو بار در تهران و یکبار در کرمانشاه تشکیل شده و هم اکنون نیز در شهرستان تبریز این اردو در حال برگزاری است .

وی افزود : بازیکنان شرایط خوبی دارند و ملی پوشان در انتظار سفر به اسلوونی و مصاف با حریفان قدر هستند تا توان و قدرت خود را مضاعف کنند و با شرایطی جدی قدم به بازیهای پارالمپیک بگذارند .

این بازیکن در ادامه گفت : قرار است ۲۷ اردیبهشت ماه جاری به اسلوونی برویم و در تورنمنتی که با حضور ۱۰ تیم برگزار می شود، حضور یابیم. در این مسابقات ، تیم هایی چون سوئد ، فنلاند ، الجزایر و کانادا که در بازیهای پارالمپیک لندن نیز حضور خواهند داشت ، شرکت می کنند که طبعا مصاف با آنان برای ما ، از هر نظر موثر خواهد بود .

وی ادامه داد : این تیم ها با شرایط مناسب به اسلوونی می ایند ، لذا برای محک زدن ملی پوشان کشورمان و رسیدن آنها به هارمونی لازم ، می تواند میدانی پراهمیت باشد .

سیاحی درباره حریفان اصلی کشورمان در لندن گفت : همه ۱۲ تیم حاضر در بازیهای پارالمپیک ، مدعی هستند اما چین یک مدعی جدی به شمار می رود . لیتوانی هم تیم خوبی دارد، ضمن اینکه فنلاند و کانادا هم از شرایط مناسبی برخودار هستند.

این بازیکن در پایان گفت : همه ما به عنوان سرباز به بازیهای پارالمپیک می رویم و من آرزو می کنم که با مساعدت کادر فنی ، بازیکنان پرسابقه ای چون محسن جلیلوند ، بهزاد جهانگیری و محمد سرنجی نیز به اردو ملحق شوند ، زیرا حضور نفرات پخته و آبدیده می تواند ضریب قدرتی تیم ملی گلبال کشورمان را دوچندان کند .

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۱۳۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.