در برخورد جرثقیل با کابل برق فشار قوی ۲۰هزار ولتی راننده تبدیل به خاکستر شد

در برخورد جرثقیل با کابل برق فشار قوی ۲۰هزار ولتی راننده تبدیل به خاکستر شد

در برخورد جرثقیل با کابل برق فشار قوی ۲۰هزار ولتی
راننده تبدیل به خاکستر شد

ممتازنیوز: بر اثر برخورد یک دستگاه جرثقیل خاور با کابل برق فشار قوی۲۰هزار ولتی در برزگراه محلاتی تهران، راننده بخت برگشته را در کسری از ثانیه تبدیل به خاکستر شد.

صبح روز گذشته یک مورد برق گرفتگی به ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰فرمانده انتظامی تهران بزرگ مخابره شد و به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.
به محض حصول خبر اکیپی از ماموران گشت فوریت های پلیسی۱۱۰ کلانتری شهدا به محل حادثه واقع در ضلع شمالی میدان محلاتی، پروژه امام علی اعزام و تحقیقات خود را در رابطه با صحت و سقم موضوع آغاز کردند.
این گزارش حاکیست، تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که بر اثر بی احتیاطی راننده جوان یک دستگاه خودرو چرثقیل سبز رنگ که “حمید رضا” نام داشت قسمت جرثقیل خودرو با کابل برق فشار قوی ۲۰هزار ولتی برخورد کرده و راننده بخت برگشته غافل از اینکه تمام خودرو بر اثر اتصال با کابل برق فشار قوی، برق دار شده هنگام پیاده شدن از خودرو و دست زدن به درب آن دچار برق گرفتگی شده است.
در این گزارش آمده است، شدت برق گرفتگی به حدی بالا بوده که دست راننده جوان در کسری از ثانیه قطع و لحظاتی بعد خود وی نیز سوخته و در نهایت فوت نموده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.