در جریان تغییر مربی تیم ملی نیستم/ تصمیم با زارع پور است

۲۷م اسفند ،

رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز گفت: من هم شنیده ام که مربی تیم ملی تغییر می کند ولی ما تصمیم نمی گیریم.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد:‌من هم شنیده ام که تصمیماتی دربارهٔ تغییر مربی تیم ملی تنیس روی میز در حال اتخاذ است اما کمیته مربیان در جریان نیست و فکر می کنم رئیس فدراسیون مشغول بررسی گزینه های مربیگری تیم ملی است.

مربی سرشناس تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر که این روزها همراه تیم ملی تنیس روی میز در اصفهان به سر می برد در خصوص تمرینات ملی پوشان گفت: تمرینات خوشبختانه بسیار خوب در حال پیگیری است دو جلسه هم تمرین بدنسازی داشتند، شرایط میزبانی و امکانات هم خوب است.

وی دربارهٔ غایبان اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: میدیا لطف الله نسبی روز اول اردو ایران نبود پس از بازگشت به کشورمان خود را به اردو رساند.

واحد مالمیری هم تا اصفهان آمد اما به سبب آسیب دیدگی نتوانست به تمرینات اردو ادامه دهد و به تهران بازگشت.

پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند هم به سبب مصدومیت در اردو حاضر نیستند.

حسنی به نکته ای در خصوص دعوت بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی اشاره کرد و توضیح داد: به نظر من اکنون که چهره ملی پوشانی که قرار است در مسابقات جهانی شرکت کنند مشخص شده است، درست نیست که بازیکنان را اجبار کنیم که به اردو بیایند زیرا انگیزه ای ندارند، بهتر بود این اردو را به صورت دل به خواه می گذاشتیم که هر بازیکنی علاقه به تمرین دارد شرکت کند، در این شرایط استقبال بازیکنان هم بهتر بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.