در جنگ خیابانی کم آوردیم دوباره باید منافق شویم/برای براندازی در ایران روزه‌خواری کنید

شیخ وهابی: در صورت سقوط رژیم بشار اسد نام منطقه زینبیه را به یزید بن معاویه تغییر خواهیم داد/ احتمال صدور احکام دادگاه بیمه در هفته جاری / و…از مهمترین اخبارویژه روزنامه های شنبه است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز،  اخبار ویژه روزنامه های امروز شنبه را در اینجا می توانید بخوانید:

روزنامه کیهان:

دستپاچگی رئیس شرطه ها از وقوع انقلاب در امارات

فرمانده پلیس دوبی برای دومین بار طی یک ماه اخیر نسبت به نفوذ اسلامگرایی در امارات متأثر از ایران و انقلاب مصر هشدار داد.

ضاحی خلفان گفته است: توطئه بین المللی برای سرنگونی حاکمان کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) در جریان است و ما باید برای مقابله با کسانی که با اخوان المسلمین، ایران و سوریه مرتبطند آماده شویم.

به گزارش رویتر خلفان می گوید: وطن عربی در معرض مطامع بین المللی است. منطقه نیازمند آن است که خود را برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی ایران و اسلامگرایان مهیا کند. اخوانی ها، ایران، سوریه و دولت های شمال آفریقا بدانند خلیج (فارس) خط قرمز ماست.

طی چند ماه گذشته بیش از ۲۰ معترض در امارات دستگیر شده اند. رئیس پلیس دوبی برای چندمین بار اخوان المسلمین مصر را به تلاش برای ایجاد آشوب و چند دستگی در امارات متهم کرده است.

ضاحی خلفان یک ماه پیش نیز، پیروزی اسلامگرایان در انتخابات مصر را روز شوم فاجعه خوانده و به همقطاران خود در رژیم های دیکتاتوری تسلیت گفته بود.

وی با بیان اینکه «انقلاب مصر با کمک و حمایت ایران محقق شد» گفته بود: پیروزی اخوان المسلمین را تسلیت می گویم زیرا آنها هیچ خدمتی نکردند. پیشرفت مرسی یعنی پسروی مصر. پیروزی اخوان المسلمین روز شوم و فاجعه ای برای مصری ها و اعراب است و حرام است که برای مرسی فرش قرمز پهن کنیم.

یادآور می شود: «احمد شفیق» آخرین نخست وزیر حکومت مخلوع مصر پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری، از دولت امارات درخواست پناهندگی کرد. بنابر برخی اخبار وی هم اکنون به اتفاق خانواده در ابوظبی بسر می برد و از سوی شیوخ امارات مورد استقبال قرار گرفته است. «عمر سلیمان» رئیس دستگاه اطلاعات رژیم حسنی مبارک نیز پس از فرار از مصر چند ماهی را در امارات به سر برد و پس از آن به طرز مشکوکی اعلام شد که وی مرده است.

اساتید دانشگاه آزاد هم به جمع تحریم کنندگان پیوستند

افشای ماهیت صهیونیستی کنفرانس دوسالانه مطالعات ایران شناسی که قرار است طی روزهای ۱۲ تا ۱۴مرداد سال جاری در کشور ترکیه برگزار شود همچنان با واکنش اساتید و مراکز آموزش عالی کشور روبروست.

در همین رابطه پس از انصراف اساتید دانشگاه های «الزهرا(س)»، «تربیت مدرس»، «پژوهشگاه علوم انسانی»، «موسسه حکمت و فلسفه» در جدیدترین اقدام بعمل آمده کلیه اساتید شرکت کننده از دانشگاه های آزاد نیز به جمع انصراف کنندگان از شرکت در کنفرانس «دوسالانه مطالعات ایران شناسی» پیوستند.

کیهان ضمن تقدیر از این اقدام مسئولانه دانشگاه آزاد و اساتید محترم، متن کامل اطلاعیه مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی را به شرح زیر به چاپ می رساند:

مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان

با سلام و تحیات

احتراما؛ با عنایت به درج خبری تحت عنوان «دام صهیونیست ها برای اساتید دانشگاه های ایران» در روزنامه وزین کیهان ضمن تشکر از هوشیاری و روشنگری آن روزنامه در راستای خنثی سازی برنامه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به استحضار می رساند ثبت نام اساتیدی که از دانشگاه آزاد اسلامی جهت شرکت در کنفرانس دوسالانه ایران شناسی که قرار است ۱۲ الی ۱۴مردادماه در شهر استانبول برگزار شود به دلیل عدم اطلاع از ماهیت اصلی و پشت پرده این کنفرانس بوده است. لذا با پیگیری های حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاع رسانی دقیق در خصوص ماهیت کنفرانس دوسالانه ایران شناسی تمامی اساتید ثبت نام کننده از شرکت در کنفرانس انصراف داده و همگی اعلام داشته اند به تبعیت از فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنان به عنوان افسران جنگ نرم برای مقابله با هرگونه تهدید فرهنگی آمادگی کامل دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

دانشگاه آزاد اسلامی

نتانیاهو: اسرائیل خط مقدم دفاع از اروپا در مقابل اسلام است

نتانیاهو اسرائیل را خط مقدم دفاع از کشورهای غربی در مقابل اسلامگرایان توصیف کرد.

به گزارش روزنامه معاریو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار هفته گذشته رئیس جمهور مجارستان انقلاب های منطقه و مواضع ضد صهیونیستی ملت های مسلمان را تهدیدی علیه اروپا توصیف کرد و گفته است: اسرائیل خط مقدم کشورهای اروپایی در مقابل اسلام تندرو می باشد. اسلام تندرو دشمن مشترک ما و اروپاست.

وی همچنین گفته است: ما خط مقدم دفاع از اروپا هستیم و در کنار دریایی از دشمنان عرب مسلمان محاصره شده ایم. منطقه را اسلامگرایان تندرویی اداره می کنند که پس از اسرائیل به سراغ اروپا خواهند رفت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به سرنگونی تعدادی از متحدان اسرائیل گفت: از نظر ما رژیم های یاد شده به ویژه رژیم حسنی مبارک نظام هایی دمکرات بودند که ملت هایشان با سرنگون کردن آنها گرفتار هرج و مرج شده اند!

نتانیاهو همچنین در این دیدار با اشاره به بحران اقتصادی اسرائیل و کشورهای اروپائی تأکید کرد: جلوگیری از گسترش اسلام تندرو در خاورمیانه نیازمند همکاری های بیشتر بین اسرائیل و اروپاست.

تلاش برای تهدید نمایی قیام ملت های مسلمان علیه اروپا در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی خود دستخوش اعتراضات گسترده شهروندان هستند که احتمالاً آنها نیز تندرو محسوب می شوند و لابد صهیونیست ها آنجا نیز خط مقدم دفاع از اروپا محسوب می شوند!

واقعیت این است که ریشه بسیاری از ناآرامی ها و اعتراضات فعلی در اروپا و آمریکا زیر سر چپاولگری های شبکه سرمایه داری- سیاسی صهیونیسم بین الملل قرار دارد و اگر هم از ناحیه مردم اروپا یا خاورمیانه تهدیدی متوجه اروپایی ها شود، زیر سر این شبکه مافیایی است.

تنظیم باد ایهود باراک توسط رئیس ستاد ارتش اسرائیل

مقامات رژیم صهیونیستی از موضع ضعف علیه جمهوری اسلامی لفاظی می کنند.

طی روزهای اخیر در حالی که لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل ادعا می کرد زمان مذاکرات هسته ای با ایران پایان یافته و باید به نتیجه رسید، باراک وزیر جنگ اسرائیل تلویحا ایران را تهدید به اقدام نظامی کرد.

لیبرمن در بروکسل گفت: فکر می کنم پس از ۳ دور مذاکرات هسته ای با ایران در اسلامبول، بغداد و مسکو، اکنون مذاکرات باید خاتمه یابد و زمان عمل در مقابل ایران فرا برسد.

همزمان دان شاپیرو سفیر آمریکا در تل آویو نیز در مصاحبه با رادیو اسرائیل که به زبان عبری صورت گرفت، گفت: کشورهای غربی و آمریکا هنوز تصمیمی درباره ادامه مذاکرات اتمی با ایران نگرفته اند.

از سوی دیگر ایهود باراک در مراسم فارغ التحصیلی کالج دفاعی اسرائیل گفت: هزینه مقابله با یک ایران اتمی، بسیار بیش از حمله به تاسیسات هسته ای آن است. من به چالش ها و دشواری های موجود برای پایان دادن به برنامه اتمی ایران کاملا واقفم اما اگر ایران اتمی شود مقابله با آن بسیار پیچیده تر، پرهزینه تر و خطرناک تر خواهد بود.

او همچنین گفت: بهار عربی به تابستان اسلامی بدل شده است و این نشان می دهد که ما تنها به خودمان می توانیم متکی باشیم.

در مجموع مقامات صهیونیست با این لفاظی ها تلاش کرده اند شرایط را برای حمله به ایران مهیا نشان دهند. اما درباره این اظهارات چند ملاحظه وجود دارد. نخست اینکه پس از پایان دور اول مذاکرات در اسلامبول (دی ماه ۱۳۸۹)، این مذاکرات به مدت ۱۵ ماه به حالت تعلیق درآمد اما صهیونیست ها به رغم «وراجی»های فراوان (تعبیر نتانیاهو) نتوانستند هیچ غلطی بکنند و در واقع معضل این رژیم نه برقراری یا قطع مذاکرات، بلکه ضعف مفرط تل آویو در مواجهه نظامی با ایران است.

ثانیا صهیونیست ها همین الان هم نگرانند که سوریه و حزب الله جهت گیری چالش موجود را متوجه رژیم صهیونیستی کنند و تسویه حساب به تعویق افتاده با این رژیم اشغالگر را جلو بیندازند. این واقعیت حتی در اظهارات برخی مقامات اسرائیل نیز بیان شد.

ثالثا اولین مخالف ارتکاب خبط علیه ایران، مقامات صهیونیست هستند چنان که رادیو اسرائیل روز جمعه از قول یدیعوت آحارونوت گفت: ۴ نفر از ۸ عضو کابینه امنیتی نظامی اسرائیل، مخالف درگیری نظامی با ایران هستند. حتی شیمون پرز رئیس جمهور به عنوان مهم ترین شخصیت اسرائیلی از خط صبوری و انتظار پشتیبانی می کند.

همچنین پایگاه صهیونیستی دبکا فایل نوشت: بنی گانتس رئیس ستاد ارتش اسرائیل می گوید: جنگ با هر بهانه ای که باشد، ممنوع است. او نسبت به هرگونه اقدام یا ورود نظامی به درگیری های سوریه هشدار داد و از وزیر دفاع خواست از ایراد چنین اظهاراتی خودداری کند.

ژنرال بنی گانتس گفت: احتمال درگیری های سنتی و منطقه ای بسیار کاهش یافته است اگرچه خاورمیانه دچار زلزله سیاسی شدیدی شده است و بی ثباتی آن می تواند اوضاع را به گونه ای از کنترل خارج کند که حتی کسی به فکرش هم خطور نکند ولی این بدان معنا نیست که ما خطا کنیم و خود را درگیر جنگ کنیم.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به ورود به هرگونه حمله نظامی در منطقه هشدار داد و گفت: چنین اتفاقی می تواند ما را وارد یک جنگ تمام عیار کند و از طرف های مختلف مورد حمله قرار بگیریم.

وی همچنین به توانایی های ایران و حزب الله اشاره کرد و گفت: ایران و حزب الله که از اسد حمایت قاطعی می کنند می توانند با توجه به توانایی ها و خبرگی شان به اسد کمک کنند که چگونه با تهدیدهای این چنینی برخورد کند. آنها متحدان استراتژیک اسد هستند که حتی می توانند او را از وضعیت فعلی نجات دهند.

همچنین وبسایت رادیو فرانسه در تحلیلی نوشت: اظهارات ژنرال بنی گانتس و عاموس گیلعاد (رئیس اداره سیاسی و امنیتی وزارت دفاع اسرائیل) مبنی بر مخالفت با اقدام نظامی، نشانه پیروی اسرائیل از آمریکا در زمینه سیاست صبر و انتظار مقابل ایران است.

رضا-ت تحلیلگر رادیو فردا در وبسایت رادیو فرانسه تصریح کرد: در پی سوءقصد تروریستی بلغارستان، احتمال می رفت که اسرائیل دست به تلافی جویی بزند. اما در وضعیت کنونی خاورمیانه، هر نوع اقدام عجولانه بر وخامت اوضاع می افزاید. برای اسرائیل، حمله به تاسیسات اتمی ایران پرهزینه ترین اقدام خواهد بود. در وضعیت بحرانی کنونی خاورمیانه، مبادرت به هر نوع اقدام عجولانه نظامی وخامت اوضاع را افزایش داده و «مدیریت بحران» در منطقه را دشوارتر خواهد ساخت.

یادآور می شود بهمن ماه سال گذشته پس از خطبه های تاریخی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در نمازجمعه تهران، نتانیاهو به شکل اضطراری اعضای کابینه خود را فراخوانده و از آنها خواست از «وراجی» و «پرگویی و لفاظی» درباره تهدید نظامی علیه ایران پرهیز کنند چون این امر باعث افزایش تهدیدها علیه اسرائیل می شود.

یادآوری این نکته نیز شایسته است که قدرت واقعی -ناتوانی- ارتش رژیم صهیونیستی به طور روشن در دو جنگ ۳۳ و ۲۲ روزه آشکار شده است.

در جنگ خیابانی کم آوردیم دوباره باید منافق شویم

پایگاه اینترنتی وابسته به گروهک های مارکسیستی منحله از کم آوردن اپوزیسیون در آشوب ۳ سال پیش خبر داد و در عین حال از عناصر ضد انقلاب خواست با وجود مخالفت با اصل قانون اساسی، ادعای طرفداری از اجرای بدون تنازل آن را به عنوان یک تاکتیک و پوشش پیشه کنند.

اخبار روز نوشت: جنبش سبز یک شاهکار بود که در آن با زرنگی توانستیم فیل سبز را از روزن نظارت شورای نگهبان عبور دهیم. اما وقتی حاکمیت از شوک درآمد بر آن شد که این بساط را جمع کند و ما در نبرد میدانی کم آوردیم و ناچار به عقب نشینی شدیم.

این پایگاه گروهکی می افزاید: درست است عقب نشینی کردیم اما تقسیم بندی خودی و غیرخودی به هم خورد و شبکه ای از مخالفان ساخته شد. موسوی خودی و غیرخودی را کنار گذاشت.

نویسنده آنگاه از ذبح جنبش سبز خبر داده و می افزاید: از دو ناحیه کوشش هایی برای ذبح جنبش سبز به عمل می آید یکی در راستای ذبح اسلامی و دیگر ذبح سکولاریستی آن. در داخل کشور زردهایی که می کوشند ردای اصلاح طلبی را به تن ناراست خود کنند و پشت به جنبش اصلاح طلبان کنند. آنها تا اعلام برایت نسبت به موسوی و بریدن سر جنبش سبز پیش رفته اند و در خارج کسانی که یکی پس از دیگری کنفرانس، میزگرد و سمینار و… همه هم برای «دموکراسی» در ایران، برگزار می کنند. از زمین و زمان حرف زده می شود و هر نامربوطی بر زبان می آید. بیست نهاد و نه گروه و صد «شخصیت» و… به هر مناسبتی و از جمله به مناسبت سالگرد جنبش سبز اعلامیه، بیانیه و فراخوان صادر می کنند، بدون آنکه دست از جعل نام های من درآوردی بردارند.

این پایگاه وابسته به گروهک های مارکسیستی منحله البته اشاره ای به فرصت طلبی این گروهک ها از حوادث سال ۸۸ نکرد اما در عین حال خواستار آن شد که اپوزیسیون شعار اجرای بدون تنازل قانون اساسی را به عنوان تاکتیک انتخاب کند اگر چه مخالف قانون اساسی باشد.

تلاش روزنامه شرق برای تبرئه حامیان نسل کشی مسلمانان میانمار

در حالی که «آنگ سان سوچی» با سکوت در مقابل نسل کشی مسلمانان، به نوعی از اقدامات ضدبشری و جنایت کارانه دولت میانمار حمایت کرده است، روزنامه شرق تلاش کرد تا او را تطهیر کند!

سوچی که به خاطر همراهی با سیاست های غرب، برنده جایزه صلح نوبل شده و به شیرین عبادی میانمار معروف شده است، با گذشت بیش از یک هفته از قتل عام مظلومانه مسلمانان این کشور هنوز هیچ اعتراضی انجام نداده است. او حتی در سخنرانی خود در پارلمان میانمار نیز نه فقط حاضر نشد به سکوت خود پایان دهد بلکه برخی از خبرها حاکی از آن است که «سوچی» از کشتار مسلمانان میانمار دفاع نیز کرده است.

با این حال روزنامه شرق در شماره روز پنجشنبه ۵ مرداد، با چاپ عکس سوچی در صفحه نخست خود و چاپ تصویری روی سجاده نماز! و تحریف سخنان او، سعی کرده است تا از این شخصیت غرب گرا حمایت کرده و او را از اتهام همراهی با جنایات ضدبشری حکومت میانمار تبرئه نماید.

سوچی در این سخنرانی، به حمایت از حقوق اقلیت های مذهبی، «شان»، «کارن» و «کاچین» پرداخت، اما هیچ نامی از مسلمانان به زبان نیاورد و از این طریق حمایت خود از کشتار مسلمانان میانمار را اعلام کرد.

اما نکته قابل توجه این است که روزنامه شرق در اقدامی آماتور و ساده انگارانه در تیتر خبر خود به دروغ نوشت: «انتقاد سوچی از نقض حقوق مسلمانان میانمار.»

خام دستی شرق تا آنجا بود که حتی در متن گزارش خود نیز هیچ عبارتی را که اشاره ای به انتقاد سوچی به این مسئله باشد درج نکرده است.

روزنامه وطن امروز :

برای براندازی در ایران روزه‌خواری کنید

اخیرا یکی از روحانی‌نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته با روزه‌خواری به «مقاومت مدنی» و «اعتراض» در مقابل نظام جمهوری اسلامی بپردازند. حسن فرشتیان که مدعی است علوم حوزوی را پیش از انقلاب و در حوزه ‌علمیه قم گذرانده، در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های ضدانقلاب گفته: «روزه‌خواری برخی مردم ایران از سر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی است».

وی که ‌ماه رمضان نزد ایرانیان را «‌غمبار» توصیف می‌کند، معتقد است علت این مساله «تحکم‌های دینی از سوی جمهوری اسلامی» است. وی در ادامه مدعی شده: «دینداری در یک جامعه سکولار آزاد سهل‌تر از دینداری در نظام جمهوری اسلامی است». البته فرشتیان که ظاهرا تحصیلات خود را در رشته حقوق در فرانسه سپری کرده تمایلی نداشته به وضع مسلمانان در کشورهای «سکولار» نظیر فرانسه و محدودیت در انجام فرایض دینی حداقلی نظیر حفظ حجاب بپردازد.

توصیه جدید ضد‌انقلاب به اصلاح‌طلبان چیست؟

همزمان با طرح پیشنهاد موضع‌گیری اصلاح‌طلبان در قبال جریان فتنه ۸۸ از سوی چهره‌های سیاسی، استقبال ضمنی احزاب اصلاح‌طلب، رسانه‌های ضدانقلاب را بشدت نگران ایجاد اختلافات جدید در میان اصلاح‌طلبان کرده است.

در همین راستا اپوزیسیون خارج‌نشین در جلسات محفلی خود بشدت نسبت به این مساله واکنش نشان می‌دهند و می‌کوشند از طریق نوشتارهای عناصر نزدیک به خود این موضوع را به صورت رسمی به گوش اصلاح‌طلبان داخل کشور برسانند.

شهریار رستمی در این زمینه می‌نویسد: «شرط «موضع‌گیری در مقابل فتنه» که این روز‌ها از زبان برخی عناصر نظام نیز مطرح می‌شود، می‌تواند ترک ایجاد شده در بدنه‌ جنبش سبز را که با رای دادن خاتمی نمایان شد، به شکافی عظیم بدل کند». وی که نتوانسته در نوشتار خود نگرانی از جدا شدن مسیر اصلاح‌طلبان داخلی از حامیان فتنه ۸۸ را پنهان کند، در ادامه می‌نویسد: «در چنین شرایطی‌ هر گروهی از اصلاح‌طلبان که بخواهند در انتخابات شرکت کنند ناچار به موضع‌گیری در برابر عملکرد گذشته خود در سال ۸۸ و به تبع برانگیختن واکنش فعالان جنبش سبز و متعاقب آن از دست دادن بخش بزرگی از پایگاه اجتماعی خود خواهند شد!»

وی در ادامه با اشاره به دروغ بزرگ تقلب و برملا شدن ابعاد آن در سطح جامعه و بی‌اثر بودن تکرار آن از سوی اصلاح‌طلبان می‌افزاید: «اعتراض به نتیجه انتخابات آتی به واسطه‌ تکراری بودن و خنک شدن، دیگر نه برای حاکمیت و نه برای جامعه موضوعیتی نداشته و مضحک به نظرمی‌رسد».

روزنامه قدس:

اقدام جالب ایران در المپیک لندن

مسؤولان کاروان ایران در المپیک لندن از تغییر شکل ظاهری پرچم ایران به شکل نمادهای المپیک لندن جلوگیری کردند.این اقدام به دلیل قداست کلمه ا… روی پرچم بوده است.

یک پیشنهاد انتخاباتی

حسین سبحانی‌نیا، عضو هیأت رئیسه مجلس، حذف شدن برگزاری انتخابات از مجموعه وظایف وزارت کشور را عاملی در تامین سلامت انتخابات خواند.

عیادت رئیس مجلس از حسن حبیبی

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دیروز از دکتر حسن حبیبی در بیمارستان عیادت کرد.

خراسان:

۱۰ میلیون تن گندمی که به دست دولت نرسید

به گفته یک نماینده مجلس در جلسه اخیر مجلس با مسئولان اقتصادی برای بررسی گرانی ها، وزیر بازرگانی اعلام کرده است که امسال تولید گندم در کشور بیش از ۱۳ میلیون تن بوده است اما از این میزان کمتر از ۳ میلیون تن آن را دولت خریداری کرده است و مابقی یا در اختیار دلالان است یا کشاورزان به دلیل پایین بودن قیمت پیشنهادی دولت از فروش آن صرف نظر کرده اند و یا این که به عنوان خوراک دام مصرف شده است.

احتمال صدور احکام دادگاه بیمه در هفته جاری

گفته می شود با توجه به ختم رسیدگی دادگاه بیمه هفته جاری احکام صادر شده به متهمان ابلاغ خواهد شد. همچنین رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان دادگاه ۳ هزار میلیاردی به اتمام رسیده و به زودی احکام صادر شده به متهمان ابلاغ خواهد شد. بر اساس آن چیزی که به متهمان تفهیم اتهام شده اخلال در نظام اقتصادی کشور بوده که مجازات آن اعدام است.

روزنامه جمهوری اسلامی:

“ابو ایمن” فرمانده یک گروه از تروریست های موسوم به ارتش سوریه

* یک تروریست سلفی که خود را “ابوایمن” نامیده و فرمانده یک گروه از تروریست‌های موسوم به ارتش آزادی ملی سوریه می‌باشد، در یکی از روستاهای سوریه برای مردم سخنرانی کرد و گفت: “شیعیان با ما تفاوت دارند، آنها کافر هستند.”

وی در این سخنرانی افزود: “والله هر کس به شیعیان حتی به اندازه یک دانه گندم کمک کند با او مانند شیعیان برخورد خواهیم کرد و او را خواهیم کشت.” پایگاه اینترنتی “یوتیوب” تصویر و صدای این تروریست سلفی را به نمایش گذاشته است.

شیخ وهابی: در صورت سقوط رژیم بشار اسد نام منطقه زینبیه را به یزید بن معاویه تغییر خواهیم داد

* وهابیون تروریست بعد از شکست سنگینی که در دمشق و منطقه زینبیه متحمل شدند، کینه شدید خود نسبت به اهل بیت پیامبر را با تهدیدهای گوناگون نشان دادند.

یک شیخ وهابی در صفحه تویتر خود نوشت: “درصورت سقوط رژیم بشار اسد نام منطقه “زینبیه” را به منطقه “یزید بن معاویه” تغییر خواهیم داد.” ارتش سوریه هفته گذشته منطقه زینبیه را از وجود تروریست‌های سلفی پاکسازی کرد و آنها نتوانستند به حرم حضرت زینب صدمه‌ای وارد کنند هر چند شیعیان ساکن در آن منطقه را تهدید کردند و حتی هنگامی که بعضی خانواده‌ها قصد ترک خانه‌های خود را داشتند، تروریست‌ها از آنها مطالبه صد دلار آمریکائی کردند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.