در دفاع از ولایت باید صادقانه حرکت کرد

فروردین ۱۴۰۳

شهردار تهران گفت: در دفاع و تبعیت از ولایت و خون شهدا باید صادقانه حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی ممتاز نیوز، دومین همایش تجلیل از شهدای سادات با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا و جمعی از مسئولین سیاسی فرهنگی و اجتماعی کشور برگزار شد.  
 
گفتنی است؛ در این مراسم محمدباقر قالیباف شهردار تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: توفیق دارم در چنین ایامی به ویژه شب عید غدیر در کنار مزار شهدا و خانواده‌های آنها حضور دارم.  
 
وی افزود: بزرگترین نعمت ما نعمت ولایت است و باید بدانیم دین بدون ولایت تکمیل نیست و رسالت و نبوت ما بدون ابلاغ ولایت کامل نخواهد شد.  
 
قالیباف تصریح کرد: شهدای ما توانستند با تبعیت از فرهنگ حضرت علی(ع) بعد از ۱۴۰۰ سال حماسه دیگری را خلق کنند.  
 
شهردار تهران افزود: مهمترین وظیفه ما در چنین ایامی حضور در جمع شهدا است و ما باید پیوند خود را با ولایت و خون شهدا مستحکم و راه آنها را تحت نظر مقام معظم رهبری به پیش بریم.  
 
وی اظهار داشت: بزرگترین نعمت ما در جامعه در حال حاضر نعمت ولایت است و یقین بدانید که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت همین ولایت و رهبری بوده است.  
 
قالیباف اظهار داشت: ما در سخت‌ترین شرایط توانسته‌ایم با اتکا و تبعیت از ولایت جامعه‌مان را از خطرها دور نگه داریم و امروز تنها راه نجات ما این است که در دفاع و تبعیت از ولایت صادقانه پیش رویم.  
 
شهردار تهران تاکید کرد: ذکر این نکته الزامی است که مسئولین ما نباید در هر شرایطی از راه شهدا غفلت کنند، زیرا عزت جامعه ما در گرو مبارزه با ظلم و پایبندی به سنت‌های اسلامی است.  
 
وی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری تلاش کرده است تا از خانواده‌های شهدا در این ارگان استفاده کند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ فرزند شهید در شهرداری تهران مشغول به کار می باشند. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.