در رقابت های جهانی به دنبال عنوانی بهتر از گذشته هستیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: آزاد کاران جوان از انگیزه و انرژی خوبی برای موفقیت در میادین مهم پیش رو برخوردار هستند.

  تقی اکبر نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تا شروع رقابتهای جهانی که اواسط شهریور در تایلند برگزار می شود ۴ اردوی آماده سازی در برنامه داریم که بین هر مرحله آزاد کاران سه روز استراحت خواهند داشت.
وی درباره این سوال که ترکیب تیم اعزامی چگونه انتخاب خواهد شد گفت:  در سه وزن که قرار است ۲۴ تیر رقابت انتخاباتی برگزار شود و در سایر اوزان نیز با بررسی تمامی جوانب امر  بهترین ها را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.
وی درمورد این که تیم ایران چقدر شانس دارد تا جایگاهی بهتر از سال گذشته در رقابت های جهانی کسب کند اظهار داشت: به طور یقین ما دنبال این هستیم تا عنوانی بهتر  از سومی سال گذشته به دست آوریم اما این بدان معنا نیست که در این رقابت ها کار ساده ای پیش رو داریم.
اکبر نژاد اضافه کرد:  نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد شده و نفراتی که در این رده کشتی می گرفتند را به دلیل شرایط سنی دیگر در اختیار نخواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در پایان عنوان کرد:  هر چند نفرات جوان و کم تجربه ای در اختیار داریم اما از همین نفرات نیز تیم قدرتمند را راهی رقابت های جهانی خواهیم کرد تا در نهایت رونی یکی از سکوهای  قهرمانی قرار بگیریم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.