در سال جاری موفق شده‌ایم ۲ درصد از تولید علم جهان را به خود اختصاص دهیم

رئیس بسیج اساتید تهران گفت: سال گذشته فقط ۱ درصد از تولید علم جهان را در اختیار داشتیم ولی در سال جاری و در اوج تحریم‌های غرب موفق شده‌ایم تا به ۲ درصد از تولید علم جهان دست یابیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، نشست بصیرت‌افزایی و آشنایی با شیوه‌های جنگ نرم با حضور اساتید بسیجی تهران در پردیس بزرگ واحد تهران شمال به همت بسیج اساتید برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا سیف رئیس بسیج اساتید تهران طی سخنانی ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این همایش گفت: سال گذشته فقط ۱ درصد از تولید علم جهان را در اختیار داشتیم ولی در سال جاری و در اوج تحریم‌های غرب موفق شده‌ایم  به ۲ در صد از تولید علم جهان برسیم.

وی ادامه داد: با اینکه دشمنان با تمام قوا مانع حرکت علمی جمهوری اسلامی ایران بودند ولی ما از سال‌ها پیش حرکت‌های علمی خود را آغاز کرده و امروز به نتایج خوبی رسیده‌ایم .

رئیس بسیج اساتید تهران با بیان اینکه دشمن بدون تردید مردم را هدف تحریم‌های خود قرار داده است، تصریح کرد: دشمن نمی‌داند که مردم آگاه و همیشه در صحنه حاظر در خط رهبری هستند و هراسی از تحریم‌های دشمن به دل راه نمی‌دهند .

سیف با اشاره به دیدار بسیجیان اساتید با مقام معظم رهبری در یکشنبه هفته جاری، افزود : ما در این دیدار افتخار‌آمیز به رهبر فرزانه انقلاب اعلام خواهیم کرد که چه کار‌های مثبتی را در سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام داده‌ایم .

رئیس بسیج اساتید تهران خاطر نشان کرد : در راه‌پیمایی بزرگ روز قدس بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد که همانند جنگ تحمیلی که در مقابل دنیا ایستادیم امروز هم در برابر دشمنان و تحریم‌هایشان پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و جانانه دفاع خواهیم کرد و نفشه شوم دشمنان را رسوا خواهیم کرد.

گفتنی است، قرار بود در این نشست محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد و مرتضی بختیاری وزیر دادگستری شرکت کنند اما هیچکدام از آنها در این نشست شرکت نکردند.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.