در سال ۹۳ ˝خندنده˝ را خواهم ساخت/ امیدوارم فیلمسازن نسل قدیم امسال فیلم بسازند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رامبد جوان در گفت و گو با هنرآنلاین؛

رامبد جوان گفت: امسال می خواهم ˝خندنده ˝را بسازم و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کنم.

رامبد جوان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص پیش بینی اش از وضعیت سینمای ایران در سال ۹۳ گفت: من تصورم این است که بسیار اتفاق های خوبی خواهد افتاد. کارگردانان بسیاری که سالیان سال در سینما نبودند در سال تازه به عرصه سینما باز خواهند گشت. بسیار از کارگردانان جوان سینمای ایران می خواهند فیلم بسازند. تا به امروز من می دانم ۱۰ فیلم اولی می خواهند فیلم هایشان را در سال تازه کلید بزنند و هرچه پیش برویم به این تعداد اضافه خواهد شد. این اتفاق بزرگی است که فیلمسازان جوان با ایده خلاق وارد سینمای ایران شدند.

جوان ادامه داد: من بسیار بسیار به این نسل تازه امیدوارم و معتقدم که آنها باید باشند و زبان سینما را عوض کنند. باید منتظر نسل تازه بود ، باید با تکیه به پیش کسوتان خود منتظر نسل تازه باشیم من همیشه مشتاق این بودم که فیلم های کارگردانان اولی را به تماشا بنشینم چون در فیلم هایشان حرف های تازه ای می زنند.

کارگردان فیلم “ورود آقایان ممنوع” گفت: من تصور می کنم که امسال بسیاری از کارگردانان سینمای ایران از جمله ناصر تقوایی هم بتوانند پس از سال های متوالی دوری از سینما فیلمشان را بسازند. بهرام بیضایی به ایران بیاید و فیلمش رادر ایران بسازد. ترکیب بسیار خوبی از کارگردان نسل قدیم و تازه سینمای ایران را در سال ۹۳ خواهیم دید. وقتی دولت و ارشاد آغوش باز می کند برای فیلمسازان و همراه آن ها می گردد باید منتظر اتفاق های بزرگ بود، کارگردانان ما مگر چه می خواهند؟ آنها توجه لازم دارند و طی این سال ها به آن ها بی توجهی شده است وقتی این اتفاق بیفتد و آن ها برگردند، در صدر خبرها سینمایی سال آینده ترکیبی از کارگردانان نسل قدیم سینمای ایران و فیلمسازان جوان را دارید.

رامبد جوان دربارهٔ آرزویش در سال آینده گفت: امیدوارم که بتوانم در سال تازه “خندنده” را بسازم و مخاطبان بسیاری را به سالن های سینما بکشانم.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.