در سنجش کاتا تیمی و انفرادی شرکت می کنیم

۳۰م آذر ،

نگینی اولین اردوی بانوان کاراته کار را ۴ دی ماه جاری عنوان کرد بیان داشت: در ۶ وزن طبق استاندارد فدراسیون جهانی به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان اعزام می شوند.

ریس انجمن کاراته ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی مردان و زنان کاراته ناشنوا آماده ی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان می شوند و از اینرو اولین اردوی بانوان کاراته کار چهارم لغایت ۱۲ دی ماه  سال جاری به مدت ۹ روز  برپا و بانوان کاراته کار تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند.
 
وی ادامه داد: اولین اردوی  بانوان ملی پوش با ۱۲ ورزشکار به همراه پدیده های تازه و معرفی شده از سوی استان ها برپا وسپس در مراحل بعدی با ۱۲ کاراته کار ادامه پیگیری می گردد.

 نگینی تصریح کرد:  بانوان کاراته کار طبق قوانین و استاندارد های فدراسیون جهانی در ۶ وزن  اعزام می شوند ضمن اینکه  در بخش  کاتا انفرادی  و تیمی نیز  بانوان کاراته کار  فعال می باشند و در صورت وجود این رشته  در مسابقات  المپیک  به طور حتم تیم ملی بانوان کاراته  کار  در این رشته نیز به مصاف حریفان می روند.

 رییس انجمن  افزود:  تیم ملی بانوان  کاراته کار با ۶ ورزشکار در ۶ وزن،  ۳ کاراته  کار در بخش کاتا تیمی و دو  نفر در قسمت کاتا انفرادی  به همراه یک مربی،  یک سرمربی و یک سرپرست  ودر مجموع با ۱۳  ورزشکار و مربی عازم مسابقات می شوند.

 وی افزود: تیم ملی مردان کاراته کار نیز همانند بانوان آماده مسابقات می شوند از اینرو اولین اردوی انتخابی آمادگی مردان نیز با ۱۲ ورزشکار منتخب همراه با نیروهای تازه اواخر دی ماه سال جاری  برپا می گردد.

 نگینی افزود:  اولین اردوی  تیم ملی مردان کاراته کار طبق بررسی های که صورت گرفته است به احتمال  فراوان با ۲۰ ورزشکار برپا می گردد  در مرحله دوم  تعداد کاراته کاران شرکت کنند در اردو ۱۵ نفر خواهد بود سپس اردوی سوم با ۱۲ ورزشکار برپا می گردد اردوهای بعدی تیم می کاراته ناشنوایان با همین ۱۲  کاراته ادامه می یابد.

 رییس انجمن  کاراته تصریح کرد: تیم ملی مردان کاراته کار در نهایت با شش ورزشکار و در ۶ وزن شرکت می کنند تیم ملی مردان نیز همانند بانوان با ۱۳   ورزشکار در المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان به مصاف حریفان  می روند.

تیم ملی مردان و بانوان کاراته کار در مجموع با ۲۶ کاراته کار عازم المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان می گردد ملی پوشان  سه اردو پیش از پایان سال جاری  و سه اردو نیز  در سال ۹۳  باید برگزار کنند.

 نگینی ادامه داد:  انجمن کاراته ناشنوایان  در صدد ایجاد شرایط و زمینه های مناسب برای  موفقیت در پیشرفت تیم ملی مردان و زنان کاراته کار و درخشش آنها در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان است از اینرو تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

 وی خاطر نشان کرد:  درخشش و موفقیت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴  سکوی پرتاب ناشنوایان است و کاراته کاران  با ارائه عملکردی مناسب علاوه بر کسب تجربه شرایط برای کسب اعتماد به نفس و خود باوری را دارا می باشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.