در شش ماهه نخست امسال چند فقره تصادف در کشور رخ داده است؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در شش ماهه نخست امسال چند فقره تصادف در کشور رخ داده است؟

در شش ماهه نخست امسال
چند فقره تصادف در کشور رخ داده است؟

ممتازنیوز: مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۶۵۴ واقعه در سامانه ثبت وقایع جاده ای به ثبت رسیده که از این میزان ۱۲ هزار و ۹۶ مورد مربوط به وقایع ثبت شده از نوع تصادف بوده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایرنا، داریوش امانی با بیان این که مابقی موارد مربوط به مشکلات مشاهده شده جاده ای، گزارشات هواشناسی و کارگاه های جاده ای بوده است؛ تصریح کرد: سه استان مرکزی، خراسان رضوی و فارس به ترتیب بیشترین عملکرد را در ثبت واقعه داشته اند.
وی سپس به راه اندازی شعب مرکز مدیریت راه های کشور اشاره کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری ۴۴ شعبه این مرکز در استان های کشور راه اندازی شده که از این تعداد ۳۱ شعبه مرکز در ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها و ۱۳ شعبه مرکز در ادارات کل راه و شهرسازی مستقر است.
امانی در ادامه از فعال بودن ۵۲۱ سامانه دوربین های نظارت تصویری در جاده های مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: در شهریورماه امسال ۱۳ دستگاه دوربین در محورها به تعداد دوربین های کشور اضافه شده است.
مدیر مرکز مدیریت راههای کشور سپس با اشاره به وب سایت IRAN۱۴۱ گفت: در دوره مورد بررسی بیش از ۲۰۴ هزار و ۸۱۳ مراجعه به سایت جهت دریافت اطلاعات صورت گرفته است.
وی افزود: سهم شهریور ماه از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۴۶ نفر بازدید بوده که ۶۶ درصد از آنها به عنوان کاربر جدید به وب سایت مراجعه داشته‌اند و متوسط زمان حضور در سایت نیز ۵ دقیقه بوده است.
به گفته امانی در روزهای ششم، دهم و بیستم شهریورماه به ترتیب بیشترین مراجعه به وب سایت صورت پذیرفته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.