در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز حضور حماسی داشتند

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح:

سرتیپ باقری اظهار داشت: سربازان وظیفه در طول هشت سال دفاع با رشادت و جانبازی دین خود را به اسلام، انقلاب و کشور ادا کردند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر باقری تصریح کرد: جای جای جبهه های دفاع مقدس در دل خود از فداکاری ها و شجاعت و شهادت های سربازان عزیز حدیث های فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه امروز سربازان وظیفه علاوه بر نقش پاسداری از تمامیت ارضی و امنیت کشور بعنوان نخبگان علمی در پروژه های مهم و پیچیده کشور ایفای نقش می‌کنند تأکید کرد: سربازان سروقامت، حافظان اقتدار، امنیت ملی، تولید ملی و سرمایه ایرانی هستند.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نگاه نیروهای مسلح به سرباز، کادرسازی برای اداره کشور است، گفت: در دوره سربازی با فراگیری علمی و عملی درس خودشناسی و دشمن شناسی، فرهنگ شناسی، مسئولیت پذیری، امانتداری، رازداری، کار گروهی آینده کشور را تضمین می کنند.

امیر محمدحسن باقری، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر ما امروز در بسیاری از حوزه‌ها ره صد ساله را طی کرده ایم، مرهون جوانان غیرتمندی است که دیروز در کسوت سربازی این درسها را فراگرفتند و امروز در کسوت معلم و استاد، وزیر، وکیل، مدیر صنعتی و مشاغل دیگر در خدمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، با تشکر از مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در برگزاری سومین جشنواره جوان سرباز، اظهار امیدواری کرد: سربازان عزیز با اندوخته هایی که در دانشگاه نیروهای مسلح فرا می گیرند خود را آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ در جامعه نمایند.

گفتنی است، سومین جشنواره جوان سرباز به همت معاونت سرمایه انسانی وزارت دفاع و سایر بخش های مرتبط با شناسایی، انتخاب و قدردانی از ۴۰ نفر از سربازان نمونه وزارت دفاع برگزارشد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.