در فاصله ۴ روز بارسلونا دوباره به رئال باخت/ مسی رکورد زد

۱۲م اسفند ،

تیم فوتبال رئال مادرید در فاصله چهار روز بار دیگر و این بار در بازی برگشت ال کلاسیکو برابر بارسلونا به برتری رسید.

به گزارش ممتازنیوز، چهار روز پس از شاهکار رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ و برتری ۳ بر یک این تیم مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چارچوب هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لالیگا به مصاف هم رفتند. این بازی که در حضور بیش از ۷۸ هزار تماشاگر برگزار شد در پایان به برتری ۲ بریک رئال مادرید انجامید.

رئال مادرید دیدار مقابل بارسلونا را درحالی آغاز کرد که نفراتی چون کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل، سامی خدیرا، آلوارو آربلوا و … را روی نیمکت داشت و با ترکیبی از بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده بودند، به میدان رفت.

موراتا جانشین رونالدو در خط حمله بسیار خوب جواب اعتماد مورینیو را دارد و توانست در دقیقه ششم با پاس گل خود بنزما را در موقعیت تک به تک قرار دهد تا این بازیکن گل اول رئال را به ثمر برساند.

بارسا که نمی خواست در این بازی تن به شکست دهد، بر حملات خود افزود و در دقیقه ۱۸ لیونل مسی در اولین موقعیت خود توانست دروازه دیه‌گو لوپز را باز کند تا ضمن به ثمر رساندن گل تساوی با ۱۸ گل زده با رکورد آلفردو دی‌استفانو در تعداد گل زده در ال‌کلاسیکو برابری کند. همچنین مسی با گلی که به ثمر رساند، شانزدهمین بازی پیاپی در لالیگا است که موفق به گلزنی شده است.

نیمه دوم هم در شرایطی آغاز شد که نمایش دو تیم چنگی به دل نمی زد. در دقیقه ۵۷ رونالدو و خدیرا به ترتیب به جای بنزما و کاکا به میدان رفتند تا نیروی هجومی رئال مادرید با آمدن رونالدو بیشتر شود. در دقیقه ۶۴ ضربه کاشته رونالدو را ویکتور والدز از زیر تیرک افقی دروازه خارج کشید.

در دقایق پایانی شاگردان مورینیو بهتر از میهمان خود بازی می کردند و در دقیقه ۸۲ بازی سرخیو راموس یکی از کرنرهای رئال را با ضربه سری تماشایی به گل تبدیل کرد تا شاگردان ژروزه مورینیو بار دیگر پیش بیفتند. رونالدو در دقایق پایانی بازی یک ضربه ایستگاهی را هم به تیرک دروازه بارسا زد.

دقیقه ۹۱ آلکسیس سانچس در محوطه جریمه رئال‌مادرید در برخورد با راموس تعادلش به هم خورد اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت؛ تصمیمی که با واکنش شدید بازیکنان بارسلونا مواجه شد به طوری که ویکتور والدس به سبب اعتراض‌های خود در پایان بازی از داور مسابقه کارت زرد و قرمز را دریافت کرد.

با این پیروزی رئال مادرید اختلاف خود با بارسلونا را به ۱۳ امتیاز کاهش داد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.