در قبال پیشنهادات آمریکا نباید عجولانه رفتار شود

۱۷م آذر ،

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نباید در قبال پیشنهادات آمریکا عجولانه رفتار کرد و باید عزت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تمام تصمیمات مد نظر قرار داد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات محمد صادق خرازی مبنی بر مثبت خواندن مذاکرات ایران و آمریکا گفت: مذاکرات ایران و آمریکا موضوعی امکان ناپذیر نیست اما لازمه این مذاکرات تغییر مواضع آمریکا از سیاست‌ها و اقدامات خصمانه قبل خود در قبال کشورمان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مقامات آمریکا همواره در طول تاریخ به شدت ناصادق و غیر قابل اعتماد ظاهر شده‌اند و در ادبیات، افکار و رفتار خود در قبال جمهوری اسلامی ایران متزلزل عمل کرده‌اند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: قطعا تا زمانی که دولت آمریکا از عملکرد خود احساس ندامت نکند هیچ مزیتی در این مذاکرات وجود نخواهد داشت و همچنین بیان چنین مطالبی از سوی وزیر امور خارجه آمریکا در پایان دوران خدمتش نبود پالس‌های مثبت در این اظهارات را صریح‌تر بیان می‌کند.

نماینده مجلس نهم در پاسخ به اظهارات صادق خرازی مبنی بر مثبت خواندن مذاکرات ایران و آمریکا تاکید کرد: نباید در قبال شنیدن چنین پیشنهادات عجولانه رفتار کرد و باید عزت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و تنها در صورت احساس ندامت و تغییر مواضع آمریکا و تحت منویات مقام معظم رهبری وارد مذاکرات احتمالی شویم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.