در کدام لیگ فرانسه از این توپ ها استفاده می شود + عکس

در حالیکه این روزها اعتراض بازیکنان به وی‍ژه دروازه بانان لیگ برتر به توپ های لیگ ادامه دارد نماینده شرکت تولید کننده توپ در ایران طی اظهار نظری جالب گفته این توپ ها در لیگ فرانسه نیز استفاده می شود.

    به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالیکه اعتراض بازیکنان لیگ برتری به ویژه دروازه بانان نسبت به کیفیت پایین توپ های لیگ برتر ادامه دارد مدیر و نماینده شرکت تولید کننده این توپ ها در خاور میانه اعلام کرده که این توپ ها در لیگ فرانسه مورد استفاده قرار می گیرد اما سوال اینجاست که این توپ ها در کدامیک از لیگ های فوتبال فرانسه مورد استفاد هقرار می گیرد؟

در تصاویر زیر که از سایت رسمی مسابقه های لیگ دسته اول فرانسه گرفته شده می توانید توپ مورد استفاده در این لیگ را مشاهده کنید.

همچنین در لیگ دسته دوم فرانسه نیز از توپی استفاده می شود که آنرا نیزدر تصویر زیر مشاهده می کنید این توپ از همان شرکت سازنده توپ های لیگ برتر ایران است اما به خوبی واضح است که نوع آن متفاوت با توپی است که درلیگ برتر ایران استفاده می شود.
اما توپی که ما در لیگ برتر از آن استفاده می کنیم مشخص نیست در کدامیک از لیگ های فرانسه از آن استفاده می شود؛ دسته سوم یا شاید هم لیگ های محلی فرانسه!

به هر حال مسئولین فدراسیون باید در این رابطه هرچه سریعتر اقدام کنند واگر توپ های لیگ برتر مشکلی دارد نسبت به تغییر آن اقدام کنند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.