در کشور “مافیای خودرو” وجود دارد/ مبارزه با این معضل در دستور کار هئیت تحقیق و تفحص

۰۷م اسفند ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن از وجود “مافیای خودرو” در کشور خبر داد و گفت: قطعا در راستای تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی بحث مبارزه با مافیای صنعت خودرو نیز مطرح خواهد شد.

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، به افزایش بی رویه قیمت خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: عدم نظارت مسئولان ذ‌یربط و همچنین سوء استفاده بعضی سبب چنین معضلی شده است.

وی در ادامه از مافیای خودرو در کشور خبر داد و گفت: باید بگویم صنعت خودرو در حال حاضر با مافیایی روبرو شده که این مافیا قیمت خودرو را تعیین و سبب اختلال در این صنعت شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: برای تثبیت قیمت واقعی خودرو و همچنین جلب رضایت مشتریان باید مافیای خودرو از بین برود.

دهقانی در ادامه به تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی اشاره کرد و گفت: پیشتر در مجلس هشتم نیز تحقیق و تفحص از سایپا صورت گرفته بود و در مجلس نهم نیز تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی آغاز شده است.

وی افزود: قطعا در راستای تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی بحث مبارزه با مافیای صنعت خودرو نیز مطرح خواهد شد.

نماینده ورزقان ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان بتوان موضوع مافیایی خودرو در کشور را منحل و سبب تثبیت قیمت واقعی خودرو شد.

لازم به ذکر است، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز قبل یک شنبه ۶ اسفند ماه با تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی موافقت کردند.
انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.