در لیگ عراق قهرمان می شویم

بازیکن تنیس روی میز بانوان گفت: همراه تیم در لیگ بانوان عراق این هفته به دنبال کسب قهرمانی هستیم.

سحر رهنما  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: مدت شش ماه است که در لیگ بانوان عراق  بازی می کنیم لیگ آنها به صورت متمرکز  برگزار می شود و شش تیم در آن حضور دارند و به همراه تیم موفق شدیم در دور رفت این مسابقات اول شویم.

وی درباره حضور سایر بانوان ایران در لیگ عراق گفت:  هر تیم عراقی فقط می تواند یک بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد من و یاسمن یراقچی از ابتدای فصل لیگ امسال دو تیم مختلف عراقی بازی می کنیم ضمن اینکه در دور برگشت رقابت های لیگ محبوبه عمرانی و ندا شهسواری نیز به این لیگ دعوت شده اند

رهنما افزود:  ۲۷ مهر ماه به مدت ۳ روز رقابت های دور برگشت آغاز می شود و ما به دنبال کسب قهرمانی هستیم.

بازیکن تیم ملی بانوان تنیس روی میز در پاسخ به اینکه آیا تمریناتش را با تیم عراقی اش پیگیری می کند یا حضور او در لیگ عراق فقط محدود  به مسابقات است بیان کرد: باشگاه عراقی هزینه سفرهای من و پدر و مادرم را متقبل می شود و من هر بار که به آنجا می روم آنها را نیز با خودم می برم معمولا یک هفته قبل از مسابقه تمرین است،‌رقابتها هزینه زیادی از من نمی گیرند  و نهایت دو یا سه روز طول می کشد.

وی تصریح کرد: البته علاوه بر اینکه من برای تمرین با آنها به عراق رفتهام ماه پیش عراقیها هم مدت ۱۰روز به ایران آمدند ودر تبریز تمرین کردیم.
وی درباره وضعیت قراردش گفت: قرادادهای لیگ عراق بهتر از لیگ ایران است و من بسیار از رقم آن راضی هستم ضمن اینکه لیگ عراق سطح بالایی دارد ودر سبک بازی من تاثیر گذاشته است.

رهنما با بیان اینکه امکان بازی در لیگ ایران نیز برایش وجود دارد درباره وضعیت  امسالش در ایران گفت: تاکنون پیشنهادی از باشگاههای ایران به من نشده است اما قطعا با یکی از تیم های سوپر لیگ قرارداد می بندم.

وی خاطر نشان کرد:  لیگ سال ۹۰ بانوان در وضعیت بدی برگزار شد و از قرادادها راضی نبودم،  من عضو تیم پتروشیمی  تهران بودم و  قهرمان  شدیم.

رهنما در انتها برادرش علیرضا رهنمای حقیقی بازیکن نونهال تنیس روی میز ایران که عضو طر ح توسعه فدراسیون جهانی است هم یاد کرد و گفت: تمریناتم را در کنار پدرم ناصر رهنما و برادرم پیگری می کنیم علیرضا اکنون اردوی برون مرزی را در پیش ندارد و درایران تمرینات خود را پیگری می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.