در مذاکرات هسته ای قدرت دیپلماسی ایران به خوبی نشان داده شد

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ‘حسین سلامی’ روز جمعه در آستانه سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد درحرم مطهرحضرت امام رضا (ع) افزود: نمایندگان ایران درمذاکرات گروه ۱+۵به خوبی از حق ملت برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کردند.

وی گفت: در این مذاکرات آرایش جهانی را در برابر کشورمان مشاهده کردیم ولی نمایندگان ما بسیار خوب قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند.

وی اظهار کرد: دشمنان و استکبار جهانی که با ترفندهای مختلف و از جمله تحمیل جنگ هشت ساله نتوانستند به اهداف خصمانه خود علیه نظام جمهوری اسلامی دست یابند، بر دامنه تهاجم فرهنگی خود علیه ایران افزودند.

او افزود: معاندان با تهاجم فرهنگی در صدد بیگانه کردن مردم از جمله جوانان با ارزشهای اسلامی و سلب اعتماد آنان از نظام هستند ولی با هوشیاری ملت ایران به اهداف خود نرسیدند.

وی گفت: دشمنان که از توسعه و پیشرفت علمی ایران در زمینه های مختلف از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای احساس خطر می کنند، دانشمندان هسته ای ما را ترور می کنند ولی این ترفند آنها نیز مانند سایر توطئه های گذشته راه به جایی نمی برد.

سرتیپ سلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در کنار ارتشیان غیور و بسیجیان فداکار و شهادت طلب، صحنه هایی بی بدیل از عظمت ایمان، اخلاص و ولایتمداری را در دفاع از سرحدات کشور در برابر دشمن متجاوز بعثی به نمایش گذاشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی عراق از حمایت کشور های استکباری و غربی برخوردار بود، ولی هیچ کشوری از ما حمایت نکرد.

وی افزود: رزمندگان اسلام با تجهیزات کمتر نسبت به دشمن تا دندان مسلح، در برابر آنان ایستادگی کرده و از کیان میهن دفاع کردند.

او خاطر نشان کرد: ۲۴ سال قبل دفاع مقدس پایان یافت ولی دشمنی معاندان و مستکبران علیه نظام اسلامی پایان نیافته و بر هجمه آنان افزوده شده است.

۷۴۹۰/۶۶۴/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۵۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.