در مراسم افتتاحیه جشنواره رادیو؛ صوفی:سال ۹۰ بهترین سال رادیو بود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۱۱:۱۵:۱۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا شب گذشته در سالن جام جم مجموعه فرهنگی رفاهی زیبا کنار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هنری آریا،دراین مراسم که بصورت مستقیم از شبکه باران مرکز گیلان پخش می شد، در ابتدا رضوی نژاد دبیر دوازدهمین بین المللی جشنواره رادیو در خصوص اهداف این جشنواره و همچنین برنامه های این دوره به ارائه توضیحاتی پرداخت.
در ادامه دبیر ژاپنی ABU (اتحادیه رادیو تلویزیون آسیا اقیانوسیه) ضمن ابراز خوشبختی و سپاسگذاری از صدا و سیما که این فرصت را فراهم آورده اند، در این زمینه اظهار داشت:تبادل نظرهایی که در این گونه اجلاس ها رد و بدل می شود می تواند باعث پیشرفت رادیو شودتا رادیو همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد.
در ادامه مراسم یک گروه موسیقی گیلکی به هنرنمایی پرداختند.
پس از این اجرا صوفی معاونت صدا به سخنرانی پرداخت و ضمن ابراز تشکر از همه مهمان ها گفت:خوشحال هستم که در هفتادوسومین سالگرد تاسیس رادیو شاهد دوازدهمین جشنواره رادیو و چهارمین اجلاس صداغ هستیم.در این  سال ها همکاران ما در رادیو تلاش های بسیاری داشته اند تا برنامه های متنوعی را اجرا و پخش کنند.
وی افزود:سال ۹۰ یکی از بهترین سال ها یرادیو بوده است.
وی درادامه اظهار داشت:اهدافی که ما در این جشنواره دنبال می کنیم ایجاد رقابت،ارزیابی و بهتر دیدن و بهتر شناختن یکدیگر و زمینه سازی برای بهبود کیفیت است.
وی در ادامه از فعالیت هایی که در سال ۹۰ انجام شده است نام برد و همچنین از افزایش میزان مخاطبین در سال ۹۰ خبر داد.
مراسم افتتاحیه با برگزاری نور افشانی ادامه پیدا کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۱۱۵۱۲۶۰۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.