در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و میلان عنوان شد/تاج: نگاه ما به این دیدار ملی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – نشست هماهنگی دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان در سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش ممتاز؛مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انجام هماهنگی‌ برگزاری دیدار با میلان به سازمان لیگ رفتند و در جلسه‌ای با مسئولان این سازمان دربارهٔ برگزاری این مسابقه بحث و تبادل‌نظر کردند. در این جلسه که رویانیان، تاج، بهروان، علی کاظمی، استیلی، بهمنی و قدوسی حضور داشتند، مهدی تاج تأکید کرد که به این دیدار به چشم یک مسابقه بین‌المللی و ملی نگاه می‌کند.

رئیس سازمان لیگ گفت: قطعاً این دیدار برای ما ویژگی‌های یک مسابقه ملی و بین‌المللی را دارد. تمام تلاش ما این است که یک بازی در ‌شأن نام ایران انجام شود چرا که آبروی کشورمان در میان است. باید همه سنگ تمام بگذارند و همه تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه به کار بگیرند.

تاج در این نشست از بهروان خواست همانند یک مدیر میدانی و مانند بازی‌های ملی حضور فعالی داشته باشد.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ نیز تأکید کرد که باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و این‌گونه نباشد که خارج از سازمان لیگ تصمیماتی گرفته شود.

غلامرضا بهروان در این نشست درخواست کرد که برای مسئولان و بازیکنان دو باشگاه آی‌دی‌کارت صادر شود و هیچ‌ فرد غیرمسئولی کنار زمین نباشد. مقرر شد باشگاه پرسپولیس پس از اعلام لیست نفرات آنها را به سازمان لیگ اعلام کند و همین‌طور نام بازیکنان تیم میلان نیز برای صدور آی‌دی‌کارت به سازمان لیگ اعلام شود. ضمن اینکه مقرر شد روابط عمومی سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در نشستی دربارهٔ اینکه برای خبرنگاران و عکاسان آی‌دی‌کارت صادر شود یا خیر، تصمیم‌گیری کنند. بلیت‌فروشی این بازی هم به سازمان لیگ واگذار شد.

حمید استیلی هم در این نشست از مسئولان سازمان لیگ خواست زمینه حضور خانواده‌ها را در ورزشگاه فراهم کند که مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند این موضوع نیاز به بررسی دارد. 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.