در نظام جمهوری اسلامی بین مردم و مسوولان فاصله ای وجود ندارد

به گزارش ایرنا، وحید جلال زاده روز شنبه در آیین بهره برداری از سد ‘ورگیل’ سردشت در جمع مردم و مسوولان این شهرستان اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه مردم علاقه مند به نظام بوده و مسوولان نیز علاقه مند به مردم هستند.

وی گفت: نظام حاکم بر ایران اسلامی این امر را به اثبات رسانده که مرکز کشور، استان و شهرستان ها هیچ تفاوتی با مناطق محروم ندارند و توسعه همه جانبه در اقصی نقاط کشور در تمام ابعاد باید صورت بگیرد.

جلال زاده افزود: توجه به توسعه مناطق محروم و دور افتاده و اجرای طرح های عمرانی از تاکیدات مهم و مکرر رهبر معظم انقلاب است و مسوولان نیز نباید از دستورات و منویات رهبر معظم انقلاب غافل شوند.

وی گفت: حرکت به سوی محرومیت‌زدایی باید از مناطق کم‌برخوردار شتاب گیرد تا بتوان به توسعه متوازن دست یافت.

استاندار آذربایجان غربی، اجرای طرح های عمرانی و خدمت بی منت به مردم در مناطق دوره افتاده و روستایی را نشان دهنده اهمیت و ارزش نظام به آحاد مردم ایران دانست و اظهار کرد: توسعه مناطق محروم از اولویت‌های دولت و مدیریت کلان استان است.

وی گفت: خوشبختانه در دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم اقدام ‌های مناسبی در چارچوب توسعه مناطق محروم آذربایجان‌غربی انجام شده که بسیار چشمگیر بوده است.

در ادامه این مراسم نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان اهمیت احداث سد ‘ورگیل’ در این منطقه اشاره کرد و گفت: احداث این سد می تواند موجب شکوفایی کشاورزی منطقه شود.

رسول خضری افزود: زمانی می توان از کشاورزی پایدار صحبت کرد که بتوان زمین و آب مناسب را تهیه کرد که این دو فاکتور مهم نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی در این منطقه محروم فراهم شده است.

شهرستان مرزی سردشت در ۲۵۵کیلومتری جنوب غربی ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع و همجوار با کشور عراق می باشد.

۷۵۰۶/۵۸۴/۵۸۳/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۶۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.