در پاسخ به سوال خوانندگان: اعلام شرایط زوج های جوانی که وام ازدواج ۵ میلیونی می گیرند

۲۰م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: در حال حاضر هیچ کدام از بانکها وام ۵ میلیونی ازدواج را نمی دهند پس چرا گفته می گردد که وام ازدواج افزایش یافته است؟
این درحالی است که بانک مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در سالجاری از سوی شورای محترم پول و اعتبار، امکان اعطای تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون ریال قرض الحسنه به متقاضیان با شرایط:
الف: افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای دخترانی که مهریه آنان تا ۱۱۰ سکه بهارآزادی می باشد.
ب: افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، برای پسرانی که قبل از ۲۵ سالگی ازدواج می کنند.
ج: افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب،هر یک از دختران یا پسرانی که یکی یا هر دوی آنها فاقد پدر می باشند.
د: افزایش مبلغ بیست میلیون ریال به سقف تسهیلات ازدواج مصوب، هر یک از دختران یا پسرانی که دانشجوی دانشگاه ها یا طلبه حوزه های علمیه و در جال تحصیل می باشند.
در صورت وجود منابع قرض الحسنه در یانک عامل به تصویب رسید که در حال حاضر به سبب کثرت متقاضیان در صف دریافت تسهیلات( برای بانکهایی که هنوز در سامانه ازدواج امکان ثبت نام دارند) سقف فردی افزایش یافته، قابل اجرا نمی باشد.
بدیهی است در صورت جذب منابع تازه قرض الحسنه (یا از محل وصولی اقساط تسهیلات قبلی) بانکهایی که منابع کافی جهت اعطای تسهیلات موصوف را خواهند داشت، متعاقبا در سامانه ازدواج اعلام خواهند شد.

۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.