در پانزدهمین الکامپ تبریز ۴خدمت جدید ایرانسل معرفی شد

در پانزدهمین الکامپ تبریز ۴خدمت جدید ایرانسل معرفی شد

ایرانسل با ارایه خدمات متنوعی از جمله سرویس روزنامه همراه، ویترین، دریافت نامه های الکترونیکی از تلفن همراه و صندوق پست الکترونیک در پانزدهمین نمایشگاه بین اللملی کامپیوتر، الکترونیک، ماشین های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز حضور یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان برگزاری این نمایشگاه علاوه بر ارائه خدمات یاد شده، متقاضیان استان آذربایجان شرقی توانستند با ۷۰ درصد تخفیف ویژه از مودم‌های وای فای و USB وایمکس ایرانسل بهره مند شوند.

روزنامه همراه

یکی از خدماتی که ایرانسل در این نمایشگاه به ارائه آن پرداخت، سرویس پیشخوان ایرانسل بود که برای آن دسته از علاقه مندان به آگاهی از آخرین و تازه ترین اخبار و تحلیل های روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری و چکیده مطالب مجلات که ممکن است فرصت کافی برای تهیه تمام این مطالب نداشته باشند بسیار سودمند بود.

مشترکین این خدمت تنها با پرداخت ۴۰۰ ریال در هر روز، در سرویس پیشخوان ایرانسل عضو شده و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به مراجعه به روزنامه فروشی ها، اخبار و مطالب مورد علاقه خود را به همراه تصاویر زیبای مرتبط، در صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مطالعه کنند.

ویترین

با توجه به پیشرفت فناوری، مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های جدیدی همچون سرگرمی، اطلاع رسانی، آموزش و توسعه فرهنگی نیز مطرح شده است و با استفاده از ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه و یا ارسال پیامک نیست.

علاقه مندان استفاده از این سرویس می توانند اطلاعات و سرگرمی های مورد دلخواه خود ر ا همیشه و به سادگی در دسترس داشته باشند و با مراجعه به پورتال ویترین لیست محصولات را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهند.

دریافت نامه های الکترونیکی از تلفن همراه

مشترکین علاقه مند می توانند با استفاده از سرویس پستچی (Push Mail) ایرانسل و با ثبت نشانی های الکترونیکی (email address)شخصی خود در این سیستم، از آن پس به محض دریافت هر پست الکترونیکی جدید ارسال شده به آن نشانی ها، به سادگی از طریق تلفن همراه خود از آن مطلع شده و حتی به راحتی فایل های ضمیمه آن را هم مشاهده کنند.

از ویژگی های بارز این سرویس، می توان به سهولت استفاده بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص روی گوشی، سازگاری با انواع گوشی ها، امکان دریافت پست های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین روی گوشی به شکل پیامک و پیام چند رسانه ای، قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیکی مختلف،امکان ارسال پاسخ به پست الکترونیکی یا ارسال پست الکترونیکی جدید از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، تنظیم زمان بندی دلخواه جهت دریافت پست الکترونیکی روی گوشی و تعریف لیست سفید و سیاه اشاره کرد.

صندوق پست الکترونیک

در این سرویس، برای هر فرد یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است، در نظر گرفته می شود.

مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک می تواند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه شخصی خود استفاده کند.

همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه ۵۰ مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.