در پی ارتقاء جایگاه پایتخت کشور هستیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

هاشمی با بیان این که تخصص، تجربه و هدف مهم ترین معیار عزل و نصب ها در استانداری هاست گفت:نگاه من به اعضاء از سوی شایسته سالاری است نه عضویت در جناح های مختلف.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سید حسین هاشمی در نشست خبری بازسازی عتبات عالیات گفت: تجربه سی ساله خود را در پایتخت به عنوان پیشانی کشور به خدمت گرفته ایم و بر این امر معتقدیم که باید تمام سعی  و تلاشمان را کنیم و از همه ارگان ها و نهادها می خواهیم تا تهران را آن طور که باید و شاید به عنوان ام القراء کشورهای اسلامی بدرخشد.

به گفته هاشمی تهران دو منظر دارد یکی بسیار زیبا و همچون کشورهای پیشرفته دنیا و دیگر منظر آن چندان در خور نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: سی و سه درصد مالیات کشور از طرف استانداری تهران  تامین می گردد که در کل کشور مالیات استانداری ۵۰ درصد است.

وی افزود: بنابر نامه ای که به رئیس جمهور ارسال کردیم در پی افزایش درآمد بودجه ها هستیم تا به این ترتیب بتوانیم نیازهای استان را تامین کنیم.

هاشمی با بیان این که انتخاب مسئولان باید اثر تخصص، تجربه و هدف باشد گفت: عضویت در جناح های مختلف اشخاص برای من چندان مهم نیست آن هم به این سبب که در کمیسیون اشخاص به جناح های مختلف فعالیت می کردند اما به سبب توانایی های لازم در کارشان بسیار موفق بوده اند به عنوان مثال سه کارگروه با تفکرات مختلف در سیاسی – امنیتی، انتظامی و عمرانی در استانداری فعال می باشند که تفکرات هر کدام با دیگری متفاوت است اما در کارشان خبره می باشند.

به گفته هاشمی که مسئولیت می گیرد شرعاً و عرفاً باید پاسخگو باشد.

هاشمی در خصوص انتصاب فرمانداری و بخشداری گفت: تا به همین حالا هیچ فرماندار و بخشداری تغییر و یا جا به جا نشده است.

استاندار تهران در خصوص عتبات عالیات گفت: آن چه که در توان داریم این است که با هماهنگی دوستان در ایرانسل و همراه اول به مردم اطلاع رسانی شود و هر شخص بنا بر توان خود به کمک بپردازد تا به این ترتیب صحن حضرت زهرا(س) و قبور متبرکه دیگر ائمه بازسازی و مرمت شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.