در ۱۲ نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

امسال سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران برای پنجمین سال متوالی در نمایشگاه بین امللی صنعت ساختمان تهران حضور داشت و طی چهار روز مستمر به معرفی فعالیتها و عملکرد خود پرداخت.

مهدی موذن رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه را بهترین فرصت برای شناساندن نیروی انسانی مجرب وبا صلاحیت دانست و افزود: سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران شهریور ماه سال جاری در نمایشگاه بین امللی صنعت ساختمان تهران حضور داشته و به نظر می رسد با توجه به استقبال بی نظیر اعضای سازمان و دستندکاران  صنعت ساختمان از غره سازمان در سالهای گذشته ،امسال نیزغرفه سازمان مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد.

وی مهم ترین تاثیر برگزاری نمایشگاه بر روند فعالیت شرکت ها حضور نیروهای متخصص و باصلاحیت است افزود: بسیاری از افراد می کنند تنها فرصت نمایشگاه عرضه مصالح وکالاهای ساختمانی است.
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران تصریح کرد: کمتر حوزه ای وجود که در آن نیروهای متخصص، با صلاحیت  وشایسته فرصت معرفی خود را پیدا کنند ما می کوشیم برای معرفی  اعضای سازمان شاخص های خود را هرچه بهتر ونیروهای کارآمد عضو سازمان رابیش از پیش به جامعه  صنعتی به ویژه صنعت ساختمان کشور معرفی کنیم.

وی یادآورشد: افتخار ما این است که بتوانیم در جهت خدمت به جامعه و اعضا گام های بزرگی برداریم زیرا یک ساختمان خوب زمانی به وجود می آید که نیروهای متخصص و کاردان در فرآیند ساختوساز آن حضور داشته باشند.

رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با ابراز امیدواری ،افزود:  خدمات ارایه شده توسط سازمان مانند پلی است برای ارتباط مطلوب  بین مهندسان، کاردان های فنی، معماران تجربی و صنعت ساختمان، زیرا ساختمان ها توسط زنجیره ای از افراد و عناصر تاثیرگذار ساخته  وبه بهره برداری می رسد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.