در ۱۶ رشته تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستیار تربیت می شود

در ۱۶ رشته تخصصی و فوق تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستیار تربیت می شود

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه در زمان حاضر تمام رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان فعال است، گفت: در ۱۶ رشته تخصصی و فوق تخصصی در این دانشگاه دستیار تربیت می‌شود.

دکتر حسن بهبودی در مراسم توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حفظ استقلال یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی تعداد رشته‌های فوق‌لیسانس در این دانشگاه را ۶ رشته بیان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان دارای ۹ دانشکده در استان است.

وی نقش معلمان و والدین را در راه یافتن دانشجویان به دانشگاه بسیار مهم و موثر عنوان کرد و افزود: آنچه که امروز شما دانشجویان در عرصه اجتماعی نشان می‌دهید نتیجه آموخته‌های والدین و معلمین است لذا باید همواره قدردان این افراد باشید.

دکتر بهبودی فرار کردن دانشجو از محیط کاری را یکی از اشتباهات دانشجویان بیان کرد و افزود: غرور و تکبر یکی دیگر از آفت‌های پیشرفت افراد در این عرصه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عدم فاصله گرفتن از مردم را یکی از اولویت‌های کاری این دانشجویان عنوان کرد و گفت: احترام به دیگران همواره باید سرلوحه کارتان قرار گیرد.

دکتر بهبودی با اشاره به رشد تحقیقات در دانشگاهها گفت: امروز دانشگاهها در عرصه تحقیق و پژوهش بسیار فعال هستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رفاه دانشجویان اذعان کرد: رفاه و راحتی دانشجویان بایستی همواره مدنظر دست اندرکاران دانشگاه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال کسب مهارت باشید و از هدر رفتن وقت جلوگیری کنید. تلاش کنیم به اخلاق حرفه‌ای بیندیشیم و اعتقاد ما در زندگی همیشه این باشد که برای مردم کار کنیم.

رشته تخصصی

 

رشته فوق تخصصی

 

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

تربیت دستیار

 

دانشگاه علوم پزشکی


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.