دزدان مسلح نقابدار در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، از پائیز سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس در جریان وقوع سرقت های مسلحانه مشابه در شیراز قرار گرفتند. بررسی پرونده ها نشان داد، تمام سرقت ها از سوی اعضای یک شبکه صورت می گیرد.

دزدان نقابدار شبانه وارد سوپرمارکت ها و مراکز خصوصی شده و با تهدید اسلحه و چاقو اقدام به سرقت مسلحانه می کردند. با توجه به اینکه دزدان صورت خود را می پوشاندند شناسایی هویت آنها از طریق بررسی فیلم دوربین های مداربسته امکانپذیر نبود.

از سوی دیگر به گفته مالباختگان، اعضای این باند پس از سرقت با موتورسیکلت و خودرو از محل فرار می کردند.

 سرهنگ سیروس حیدری – رئیس پلیس آگاهی استان فارس- با اعلام این خبر گفت : با افزایش شکایت ها از اعضای این باند چند تیم از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجس های گسترده چهار عضو این باند را شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز یک قیضه اسلحه و تعدادی کارد کشف شد که سارقان در سرقت های خود از آنها استفاده می کردند.

وی با اشاره به اینکه دزدان در یکی از سرقت ها به سمت مالباخته شلیک کرده بودند خاطر نشان کرد، متهمان که به طور میانگین ۲۰ سال سن دارند در جریان بازجویی ها به چند فقره سرقت اعتراف کردند که بازجویی از آنها در اداره آگاهی ادامه دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.