دزدها خواننده هالیوودی را تهدید کردند ! + عکس

سارقانی که لپ تاپ و دوربین جاستین بیبر را دزدیده اند او را تهدید کردند که اگر به خواسته های آنها عمل نکند ، ویدئوها و عکسهای شخصی او را منتشر خواهند کرد.

به گزارش ممتازنیوز ، خواننده موفق آهنگ ” هرگز نگو هرگز” ، روز سه شنبه در حال اجرای برنامه در تاکوما واقع در واشنگتون بود که این سرقت اتفاق افتاد و حالا کسانی که این سرقت را مرتکب شده اند از طریق تویتر با او تماس گرفته اندو او را تهدید کرده اند.

بنا به گزارش هالیوود لایف دات کام ، این سارقان روز جمعه در وب سایت تویتر نوشتند :” جاستین بیبر ، ویدئوهای احمقانه تو دست ماست و ما قصد داریم آنها را به همه دنیا نشان بدهیم . فردا!”

علاوه براین ، آنها تعدادی از ویدئوهای جاستین را نیز در یوتیوب منتشر کردند.

آنها روز پنج شنبه هم یک پیام دیگر برای جاستین منتشر کردند و نوشتند:”اگر به درخواستهای ما جواب ندهی ویدئوهای دیگری که با دوربینت گرفته ای را منتشر خواهیم کرد.”

جاستین که از این سرقت و این پیامها خیلی ناراحت شده در تویتر نوشت:” وقتی فیلمهای شخصی می گیری و مردم به حریم خصوصی تو احترام نمی گذارند ، واقعا” ناراحت کننده و آزار دهنده است.”

روز گذشته در طول برنامه ، وسایل من و مدیر تور من دزدیده شدند . واقعا” آزاردهنده است . مردم باید به دارایی ها و حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارند.”

” من عکسها و فیلمهای خصوصی زیادی در آن کامپیوتر و دوربین داشتم . از دست دادن این فیلمهای شخصی بیشتر از همه من را اذیت می کند.”

آفتاب


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.