“دزد و پلیس” اقتدار پلیس را به تصویر کشید/”دزد و پلیس” مردم را با تلویزیون آشتی داد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

مجموعه “دزد و پلیس” به مانند “ساختمان پزشکان” مردم را با تلویزیون آشتی داد.

رضا کریمی بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران دلایل انتخاب خود برای بازی در این مجموعه را اینگونه عنوان کرد: من در این سریال نقش سروان پلیس مبارزه با مواد مخدر را ایفا می کنم که در طراحی سریال این نقش ابتدا توسط “محراب قاسم خانی” نویسنده کار و پس از آن از جانب “سعید آقاخانی” به من پیشنهاد شد.

وی افزود: به دلیل اینکه تاکنون در راکتر پلیس ظاهر نشده بودم علاقمند به تجربه ی این نقش بودم که نقش این پلیس در روزهای آینده پر رنگ تر می شود.

“کریمی” تصریح کرد: اواسط سریال با افتادن ماجرا به دست پلیس و باز شدن گره های داستان توسط پلیس متوجه می شویم که از ابتدا تمامی ماجراها از جانب پلیس رصد شده است و برای رسیدن به سرنخ اصلی من یکی از ماموران سرتیپ عملیاتی هستم.

“کریمی” ویژگی های کار با سعید آقاخانی را اینگونه بیان کرد: کار با “سعید آقاخانی” به دلیل وفادار بودنش به متن بسیار خوب بود و متن “محراب قاسم خانی” هم حرف نداشت.

“کریمی” در خصوص اینکه “دزد و پلیس” به چه میزان مشکلات پلیس را به تصویر کشیده، اظهار داشت: پلیس اجازه به تصویر کشیدن مشکلاتش را نمی دهد و ما در این مجموعه اقتدار پلیس را نشان دادیم چرا که پلیس دارای اقتدار است در زمانی که سر بزنگاه می رسد نشان از دید وسیع این قشر دارد و همچنین کارشناسان زیادی دراین زمینه وجود داشتند که به کار بسیار مشرف بودند.

وی در خصوص استقبال مردم از این سریال گفت: طی نظرسنجی و فیدبکی که از مردم می بینیم همگی نشان از استقبال مخاطبان از این مجموعه دارد.

وی افزود: ساختمان پزشکان توانست مردم را با تلویزیون آشتی دهد و “دزد و پلیس” هم نشان از این امر دارد.

“کریمی” اظهار داشت: سازمان صدا و سیما باید دست برنامه سازان را برای ساخت برنامه های خوب همراه با رعایت خط قرمزها باز بگذارد تا برنامه هایی را به مردم نشان دهیم که از تماشای آن لذت ببرند.

“کریمی” در پایان خاطرنشان کرد: برای ساخت این مجموعه بسیار زحمت کشیده شده و در پایان رضایت و تماشای مردم برایمان کافی است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.