دستبرد آشکار به لیست امید در انتخابات



تاریخ انتشار: ۲۷ February 2016 | 9:44 am

دستبرد آشکار به لیست امید در انتخابات

به گفته ناظران سیاسی، تحریف در معرفی گرایش سیاسی نمایندگان جدید احتمالا اولین تلاش جناح مخالف دولت برای لابی گری و به اصطلاح جذب نمایندگان مستقل و میانه به اردوی  اصولگرایان خواهد بود.

تلاش محافل مخالف دولت برای معرفی نمایندگان مستقل به عنوان اصولگرا

همزمان با اعلام نتایج انتخابات که در آن شمار زیادی از نامزدان مستقل و اصلاح طلب به بهارستان راه یافتند، برخی محافل مخالف دولت در حرکتی عجیب تلاش دارند تا این گروه از نمایندگان لیست «امید» و مستقل را به عنوان اصولگرا معرفی کنند. در حالی که لیست هر دو جناح رقیب( لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان) در استانهای مختلف از قبل مشخص شده بود، صبح امروز و در پی اعلام نتیجه انتخابات، نام شماری از برندگان از لیست امید(حامیان دولت) در برخی رسانه ها در لیست اصولگرایان درج شد.

به گفته ناظران سیاسی، تحریف در معرفی گرایش سیاسی نمایندگان جدید احتمالا اولین تلاش جناح مخالف دولت برای لابی گری و به اصطلاح جذب نمایندگان مستقل و میانه به اردوی  اصولگرایان خواهد بود.ساعتی پیش از این برخی سایت ها گزارش دادند که  بدنبال شماری از خبرنگاران رسانه های مخالف دولت به محض اعلام نتایج انتخابات در استانها در تماس با نامزدهای لیست امید و مستقل از آنها خواسته اند، خود را نمایندگان اصولگرا و حتی مدافع برخی جناحهای خاص معرفی کنند.

منبع: ایران آنلاین

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.