دسترسی آسان شهروندان منطقه ۱۷ به بازار مبل یافت آباد

۲۹خردادماه،

به منظور تسهیل در تردد شهروندان و بهره گیری از امکانات فرامنطقه ای بازار مبل یافت آباد مسیر دسترسی محلی خیابان سجاد شمالی تا خیابان ولی عابدی بازگشایی شد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با هدف فراهم کردن دسترسی آسان شهروندان به آستان امامزاده حسن (ع) تقاطع همسطح خیابان سجاد شمالی منتهی به خیابان امین الملک ساماندهی شد و پس از اتمام عملیات جمع آوری پل امین الملک وباز گشایی معابر این محدوده، ترافیک روانتری در این بخش از محله امامزاده حسن(ع) به عنوان دهانه اصلی دسترسی شهروندان بومی به بازار امین الملک داشته باشیم.
وی افزود: اجرای بیش از یک هزار متر خط کشی – تهیه و نصب ۴۰ عدد تابلو خطر نما- تهیه و نصب ۱۰ عدد تابلو انتظامی و جانمای ۳۰۰ عدد نیو جرسی هم از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل درترافیک شهرداری ناحیه یک بود.
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: ۱۵۰ متر مکعب عملیات خاک برداری – ۵۰۰ متر مکعب خاک ریزی – ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع تسطیح و زیر سازی ۲ هزار متر مربع اجرای عملیات روکش آسفالت با استفاده از ۸۵۰ تن آسفالت مهمترین مشخصات این اقدام فنی و عمرانی است که پس از اتمام آن علاوه بر اتصال دو بازار منطقه ، هم آسان خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.