دسترسی به امامزاده ابوالحسن تسهیل شد

با بهسازی های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه ۲۰ مسیرهای دسترسی به امامزاده ابولحسن تسهیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به دنبال بهسازی مسیر های دسترسی به تبعه های متبرکه نسبت به تعریض و محوطه سازی ورودی امامزاده ابوالحسن و اجرای نقاشی دیواری اطراف امامزاده عبدالله در شهر ری توسط شهرداری منطقه ۲۰ اقدام شد.
با توجه به اهمیت بهسازی دسترسی به این اماکن مذهبی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲۰ گفت: دسترسی زائران به امامزاده ابوالحسن با تعریض خیابان هدایت و بازسازی محوطه ورودی آن در راستای خدمات رسانی مطلوب تر صورت گرفته است.
حسینعلی بیگی افزود: محوطه سازی ورودی این امامزاده با حجم عملیات ۶۰۰ متر مربع با استفاده از سنگ گرانیت انجام شد که دوام بالا، جذب گرما و عدم انعکاس نور را می توان از ویژگی های آن بر شمرد.
وی به اجرای ۱۰ هزار متر مربع عملیات راهسازی اشاره کرد و تصریح کرد:حدفاصل اتوبان بهشت زهرا (س) تا شهرک کمیته عرض خیابان از ۶ متر به ۱۲ متر افزایش یافته و آماده اجرای عملیات اسفالت است.
بیگی خاطر نشان کرد: در راستای رفع  آلودگی های بصری و نماهای بد منظر شهری در مسیر بقعه های متبرکه ۱۱۶ متر مربع از دیوارهای اطراف امامزاده عبدالله واقع در خیابان فدائیان اسلام نیز نقاشی دیواری شد.
شایان ذکر است: نسب این امامزاده با چهار واسطه به امام جعفر صادق (ع) می رسد به این طریق ابوالحسن علی بن  الحسین بن عیسی بن محمد بن علی العریض ابن الامام جعفر بن محمد الصادق (ع) به ان اشاره شده است.
همچنین این امامزاده شهر ری خیابان شهید رجایی، خیابان امامزاده ابوالحسن (ع) در محوطه باغ با صفایی قرار دارد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.