دسترسی به گوگل مپ برای وینفون فعال می شود

ممتازنیوز:

دسترسی به گوگل مپ برای وینفون فعال می شود

خوب حتما در جریان خبری که دیروز در پی سی وار منتشر شد هستید که اعلام شد کاربران ویندوزفون نمیتوانند از مپ گوگل استفاده کنند. پس از انتشار این خبر، هر دو شرکت مایکروسافت و گوگل اقدام به انتشار بیانیه هایی در وب سایت Gizmodo کردند که آنها را نیز به صورت بروزرسانی هایی منتشر نمودیم. اکنون به نظر می رسد که این ماجرا در حال به پایان رسیدن است، چرا که گوگل اعلام نمود :

ما به صورت دوره ای اقدام به تست گوگل مپ بر روی مرورگر های موبایل می کنیم تا مطمئن شویم که کاربر بهترین تجربه استفاده از آن را داشته باشد. در آخرین تست انجام شده توسط ما بر روی اینترنت اکسپلورر ما متوجه شدیم که این مرورگر تجربه خوبی را برای کار با گوگل مپ در اختیار کاربر نمی گذارد و کاربر قادر نیست تا به صورت مناسب اقدام به بزرگ نمایی و یا استفاده از قابلیت های اولیه نقشه نماید. پس ما نتیجه گرفتیم تا کاربران اینترنت اکسپلورر را به صفحه google.com راهنمایی کنیم تا حداقل بتوانند از سرویس جستجوی محلی استفاده کنند. مرورگر فایرفاکس یک تجربه بهتر را در اختیار کاربران قرار می دهد ، پس ما آنها را به صفحه دیگری راهنمایی نکردیم. تغیراتی که اکنون در اینترنت اکسپلورر و گوگل مپ انجام شده، باعث گردیده تا نتایج بهتری را داشته باشیم و ما در حال کار بر روی آن هستیم تا گزینه انتقال به صفحه google.com را برداریم. طبیعتا ما به تست دیگر مرورگر ها نیز خواهیم پرداخت تا بهترین تجربه کار با گوگل مپ را برای کاربر فراهم آوریم.

نظر شما درباره این موضوع و بیانیه این شرکت ها چیست؟ آیا عمدی در کار بوده است؟ نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

theverge

اگر تاکنون در نظرسنجی برترین های سال ۲۰۱۲ شرکت نکرده اید بهتر است همین حالا در نظرسنجی ما شرکت کنید. به قید قرعه به یکی از کسانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند (ارسال دیدگاه) ، اشتراک یک ساله نورتون اینترنت سکوریتی ۲۰۱۲ هدیه داده خواهد شد.


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.