دسترسی نسخه بتای Drive+ برای تمام کاربران ویندورفون ۸

۱۶ام بهمن ،

فاوانیوز: اپلیکیشن ویندوز فون Drive+ برای تمام گوشیهای مجهز به ویندوز فون ۸ ارائه شده است. سرویس Drive پلاس نوکیا یک محبوبترین سرویس های مسیریابی دنیا می باشد.

این سرویس مسیر یاب نوکبا تاکنون فقط برای گوشیهای لومیا نوکیا وجود داشت. در واقع این اپلیکیشن صورت پیش‌ فرض بر روی گوشیهای ویندوزفون نوکیا وجود دارد. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت و نوکیا قصد دارند تا این سرویس قدرتمند و قدیمی نقشه را برای تمام گوشی‌های ویندوز فون ارائه نمایند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران؛ از ubergizmo،اکنون تمام کاربران ویندوز فون ۸ در آمریکا، بریتانیا و کانادا می‌ توانند از نسخه بتای اپلیکیشن رایگان +Nokia Drive استفاده نمایند. این اپلیکیشن فعلاً بتا است و احتمال دارد دارای باگ های بسیاری باشد که کاربران می توانند از طریق گزینه feedback این مشکلات را به تیم طراحی گزارش دهند. به نقل از نوکیا تیمی که روی این برنامه کار می‌ کند به زمان بیشتری نیاز دارند تا از آن یک اپلیکیشن بی‌نقص و پایدار به خصوص در زمینه رابط کاربری بسازند.

این اپلیکشین دارای قابلیت های کامل سرویس نقشه نوکیا از جمله راهبری صوتی مرحله به مرحله، نقشه‌های آفلاین، اخطارهای محدودیت سرعت و ویژگی‌ هایی چون حالت‌ های شب و روز دسترسی داشته باشید.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.