دستغیب:تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ثبات در تصمیم گیری است

جمعه ۶ مرداد – ۱۱:۲۵:۴۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:اقتصادی مقاومتی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گفته است دارای ابعاد مختلفی است که یکی از مهم ترین ابعاد این موضوع ثبات در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و در نهایت ثبات و ایجاد آرامش اقتصادی در کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سید احمدرضا دستغیب گفت:جلسه مشترک مجلس و دولت که روز چهارشنبه به صورت غیر علنی تشکیل شد با توجه به گرانی های شدید موجود در جامعه و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم هم اندیشی بین دولت و مجلس  بود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این موضوع افزود:به طور کلی در جلساتی که نمایندگان دولت در مجلس حاضر می شوند ٰ نماینگان گزارشی که توسط اعضای دولت قرائت می شود را استماع می کنند .
دستغیب با اشاره به تفاوت جلسه غیر علنی روز چهارشنبه با دیگر جلسات مشترک مجلس و دولت تاکید کرد:جلسه روز چهارشنبه دارای ماهیت مشارکتی بود به این معنی که هدف از این جلسه پیدا کردن راهکار مناسب برای خروج از وضعیت اقتصادی نامناسب فعلی بود.
وی افزود: متاسفانه توضیحات وزرای اقتصادی دولت در خصوص دلایل و ریشه های گرانی فعلی چندان قانع کننده نبود و با توجه به این که مجلس در خصوص وضعیت معیشتی مردم با توجه به گرانی های اخیر نگرانی جدی داشت ، هم اندیشی با دولت برای یافتن راهکار برتر است.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست گفت:  باید توجه داشت که فرم جلسه  روز چهارشنبه مجلس با جلسات پیشین متفاوت و ماهیت این جلسه مشارکت بین دولت و مجلس بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۱۲۵۴۱۳۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.