دستورالعمل دریافت اطلاعات از سامانه‌های فروشگاهی

۳۱اردیبهشت،

رئیس کل سازمان امور مالیاتی دربارهٔ الزام نصب و استفاده از سامانه‌های فروشگاهی توسط ۱۰ گروه از صاحبان مشاغل، دستورالعملی نحوه درج مشخصات و دریافت اطلاعات از سامانه های فروشگاهی را صادر کرد.
به گزارش ایرنا ، در دستورالعمل صادره از سوی ‘علی عسکری’ آمده است : با توجه به الزام صاحبان مشاغل به نصب و استفاده از سامانه فروشگاهی از ابتدای سال ، مؤدیان مشمول مکلفند سخت‌افزار و نرم‌افزار متناسب با نیاز واحد کسبی خود را انتخاب و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال مذکور ضمن نصب و راه اندازی سامانه فروشگاهی مراتب را به منظور استفاده از تسهیلات مقرر پیش بینی شده، با تکمیل برگ ثبت نام و اعلام نصب و استفاده از سامانه های فروشگاهی که در برگیرنده اطلاعات هویتی آنان، مشخصات سخت افزار و نرم افزار و همچنین مشخصات فروشنده سامانه فروشگاهی است، به اداره امور مالیاتی ذیربط اعلام کنند.
لازم به ذکر است مشخصات سخت افزار و نرم‌افزار مورد استفاده برابر آیین‌نامه اجرایی ماده (۷۱) قانون نظام صنفی اعلام شده توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت خواهد بود.
در ادامه آمده است :بدیهی است نرم افزار مورد استفاده حداقل امکان ثبت خرید و فروش کالا، نگهداری موجودی کالا و ثبت هزینه ها و تولید فایل الکترونیکی را مطابق این دستورالعمل داشته باشد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.