دستورالعمل موقتی قیمت‌گذاری خودرو تصویب شد

۲۱م اسفند ،

رئیش شورای رقابت اعلام کرد: در جلسه عصر یکشنبه این شورا دستورالعمل موقتی قیمت‌گذاری خودرو به تصویب رسید تا فعلا براساس این دستورالعمل، قیمت‌ها تعیین و اعلام شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، جمشید پژویان دربارهٔ نتایج جلسه عصر یکشنبه شورای رقابت که موضوع دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو را در دستور کار داشت، گفت: در این جلسه که همه اعضا حضور داشتند، دستورالعملی برای راهنمایی کارگروه خودرو توسط شورای رقابت صادر شد.

رئیس شورای رقابت اظهار داشت: همچنین فرصت ۲۱ روزه کاری به مرکز ملی رقابت داده شد تا در این مدت قیمت‌های واقعی را پس از بررسی‌های لازم استخراج کند تا در این باره تصمیم گیری شود.

پژویان در عین حال اعلام کرد: برای اینکه در این مدت معاملات خودرو متوقف نشود، دستورالعمل موقتی قیمت‌گذاری خودرو به تصویب رسید. برهمین اساس، مقرر شد فعلا قیمت خودرو براساس نرخ مصوبه قبل از شهریورماه ۹۱ به علاوه نرخ تورم بخشی در نیمه دوم سال تعیین و اعلام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومانی خودرو با این دستورالعمل ملغی می‌شود یا خیر؟ گفت: اگر میزان کاهش قیمت‌ها منطبق بر این دستورالعمل باشد، مسئله ای نخواهد داشت، در غیر اینصورت و در صورتی که بیش از آن رقم باشد، قیمتها غیرقانونی خواهد بود.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.