دستور نظر سنجی در باره سفر رئیس جمهور به آمریکا صادر شد

نوبخت: باید مطلع شویم که مردم از روش ما راضی‌اند یا نه

ایران > دولت– ممتازنیوز:
سخنگوی دولت گفت: دستور نظرسنجی در مورد سفر رئیس جمهور به آمریکا داده شده است چرا که دولت معتقد است باید به حقوق شهروندی توجه کافی داشته باشد و یکی از حقوق شهروندی این است که بتواند بر روش و منش خدمتگزاران خودش اعمال نظر کند.

به گزارش مهر، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه هفته قبل رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اعلام کردند در مورد سفر دولت به نیویورک یک نظرسنجی انجام خواهند داد که این صحبت مورد واکنش رسانه‌های مختلف قرار گرفت موضوع این نظرسنجی چیست و اینکه چه زمان انجام و نتیجه آن اعلام خواهد شد، گفت: این دستور نظرسنجی داده شده است و ما باید در هر کاری همواره مطلع باشیم که آیا مردم ما از شیوه و روشی که داریم راضی می باشند یا خیر.

وی افزود: دولت تدبیر و امید خود را وامدار مردم می داند و معتقد است باید به حقوق شهروندی توجه کافی داشته باشد و یکی از حقوق شهروندی این است که بتواند بر روش و منش خدمتگزاران خودش اعمال نظر کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مهر بر اینکه آیا قصد دارید نشست هایی متناوب و مشخص با خبرنگاران به طور جداگانه داشته باشید، گفت: بنا داریم به زودی حداقل هفته‌ای یک بار در ساختمان کوثر با تمام خبرنگاران از جمله خبرنگاران جراید نشست خبری داشته باشیم. اگر هم موضوع خاصی پیش آمد ممکن است در کنار این نشست‌های هفتگی، جلسات ویژه‌ای هم متناسب با موضوعات روز و مسائل پیش آمده داشته باشیم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.