دستور وزیر نفت برای حمایت از تیم آبادانی/ صالحی: مطالبات بازیکنان پرداخت شده است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: کلیه مطالبات سال قبل و سال جاری بازیکنان‌مان پرداخت شده است.

خلیل صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار‌کرد: بازیکنان ۳۰ درصد بخش اول قراردادشان را دریافت کرده‌اند تا همه تمرکزشان را روی تمرینات و مسابقات بگذارند.

وی ادامه‌داد: بازیکنان‌مان یکسری مطالبات از سال قبل از باشگاه می‌خواستند که من آن‌ها را هم پرداخت کردم، iبه صورتی که اکنون هیچ کدام از بازیکنان هیچ پولی را از سال قبل و امسال از باشگاه نمی‌خواهند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بیان‌ کرد: معتقدم پرداخت مطالبات بازیکنان در روند کاری‌مان تاثیرگذار است؛ هر چند ممکن است سبب اصلی نباشد ولی یکی از عواملی است که در تلاش بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

وی عنوان‌کرد: دوشنبه جلسه‌ای با نمایندگان آبادان و وزیر نفت داشتیم که آن‌ها قول هر نوع حمایتی را از نفت آبادان دادند تا بتوانیم در نیم‌فصل با تقویت تیم، شرایط متفاوتی را در دور برگشت مسابقات داشته باشیم. وزیر صراحتا دستور داد تا وزارت نفت حمایت‌های لازم را از ما داشته ‌باشد.

صالحی در ادامه iبه اردوی این تیم در کردان کرج اشاره کرد و گفت: این اردو از امروز iبه مدت چهار روز برپا می‌شود تا تیم با کسب آمادگی لازم، روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) iبه مصاف تیم راه‌آهن برود. ما پیش از این نیز، دو بازی تدارکاتی انجام داده بودیم.

وی درباره حضور کمرنگ تماشاگران آبادانی در ورزشگاه خاطرنشان‌کرد: این یک امر طبیعی است و هنگامی‌که تیم نمی‌برد، تماشاگر دلسرد می‌شود و iبه نظرم نیامدن آن‌ها iبه ورزشگاه، یک واکنش طبیعی است. امیدوارم بازیکنان‌مان با همت و تلاشی که خواهند داشت، بازی‌ها را متفاوت‌تر انجام دهند تا با iبه دست ‌آوردن یکی، دو برد، هواداران بازهم جذب استادیوم شوند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان این‌که تا نیم‌فصل بازیکن جذب نمی‌کنیم، افزود: ما در نیم‌فصل و در وقت نقل و انتقالات بازیکن جذب می‌کنیم. تاکنون نیز کاسیمیرو iبه صورت جزیی iبه ما نگفته است که قصد جذب بازیکن در چه پست‌هایی را دارد اما iبه صورت کلی iبه ما اعلام کرده است که در پست‌های هافبک، دفاع و فوروارد iبه بازیکن نیاز دارد.

وی در پاسخ iبه این سوال که آیا بازیکن خارجی نیز جذب خواهید کرد؟ گفت: فعلا ما بازیکن خارجی در اختیار داریم و کاسیمیرو باید ببیند در سه دیدار آینده‌مان عملکرد این بازیکنان iبه چه صورت است و اگر همین بازیکنان نیازهای کاسیمیرو را تامین کردند، آن‌ها را حفظ می‌کنیم، در غیر این صورت باید برای رد کردن این بازیکنان، با آن‌ها iبه تفاهم و جمع‌بندی برسیم تا بتوانیم iبه جای ‌این بازیکنان، نفرات خارجی دیگری را جذب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.