دستور ویژه رئیس جمهور در مورد قهرمان کشتی‌ فرنگی ایران

رئیس جمهور در دستوری خطاب به وزارت ورزش تأکید کرد برای تقدیر از قهرمان کشتی‌ فرنگی ایران، نتیجه وی در المپیک مدال طلا محسوب شود.

 

 

 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد برای تقدیر شایسته از قهرمان سعید عبدولی دستوری خطاب به محمد عباسی ابلاغ کرد.

رییس جمهور به وزیر ورزش و جوانان دستور داد، نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور و برخورد ناعادلانه با وی در المپیک، مدال عبدولی طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرد.

متن این دستور به شرح زیر است:

جناب آقای عباسی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام

نظر به شایستگی‌های قهرمان کشتی فرنگی کشور جناب آقای سعید عبدولی و درخشش وی در بازی‌های المپیک و با توجه به برخورد ناعادلانه‌ای که نسبت به او انجام شده است، حسب دستور ریاست محترم جمهوری لازم است مدال ایشان طلا محسوب شده و مورد تقدیر شایسته قرار گیرند.

روز گذشته هم مقداد نجف‌نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ناداوری آشکار کشتی عبدولی با  استیو گینو، از دعوت عبدولی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که مدال طلای نمادین مجلس تقدیم وی خواهد شد.

مادر عبدولی پس از ناداوری در حق پسرش از مسئولان درخواست کرده بود: سعید برای پرچم ایران و کشورش تلاش می‌کرد. هدف او سربلندی ایران بود و هست. از مسئولان کشور می خواهم که همان طور که رییس جمهور پیام داد، نگذارند حق سعید ضایع شود. سعید دو روز است که گریه می کند، ما چیزی نمی‌خواهیم، فقط نگذارند پسرم گریه کند، جز این هیچ انتظاری از کسی ندارم.

پدر این قهرمان کشتی هم گفت: وقتی رییس جمهور پیام داد و گفت که سعید قهرمان است، همه استان خوشحال شدند. سعید اعجوبه‌ کشتی ایران و جهان است. من او را بزرگ کردم که پرچم ایران و اسلام را بالا ببرد و دل مردم و رهبر را شاد کند. من فقط از این ناراحتم که ناداوری را سر بچه من خالی کردند.

سعید عبدولی، به دلیل ناداوری در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کشتی‌فرنگی از دور بازی‌های المپیک حذف شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.