دستور کار امروز مجلس

۲۸ام بهمن ،

77-49.jpg

نمایندگان مجلس امروز یک نفر را طبق معرفی کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جلسه امروز مجلس در حالی آغاز شد که انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در سازمان امور مالیاتی کشور امروز در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس در جلسه امروز رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست، لایحه عضویت ایران در گروه هشت کشور در حال توسعه، لایحه حمایت خانواده و طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار را که از شورای نگهبان اعاده شده، در دستور کار خواهند داشت.

رد طرح اصلاح ماده (۱۰۹) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که یک‌فوریت آن در جلسه علنی ۲۶ شهریور ماه به تصویب رسیده است نیز در اجرای ماده ۱۴۷ آئین‌نامه داخلی به تقاضای بیش از پانزده نفر از طراحان در دستور قرار گرفته است.

گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی موضوع قانون بودجه سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ کل کشور، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ درمورد «فضای کسب و کار – شورای گفت وگو»، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صنایع خودروسازی کشور و شرکتهای خودروساز از دیگر دستورکارهای این جلسه خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.