دستگاهی که قبض برق خانواده را پیش‌بینی‌ می‌کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

34-86.jpg

یک گروه صنعتی ایرانی iبه منظور کمک iبه مدیریت مصرف برق، دستگاه “نشانگر مصرف برق خانگی” را با اتکا iبه دانش فنی بومی و توانمندی های متخصصان داخلی تولید نموده است.

به گزارش تفسیری ایسنا، معاون فنی و تولید این گروه صنعتی در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته، هم اکنون کشور توانسته است در صنعت اندازه‌گیری هوشمند (طراحی و تولید کنتورهای هوشمند برق، آب، گاز و نشانگر مصرف) iبه خودکفایی برسد.

سپهر ذاکری با بیان اینکه این نشانگر حاوی تاییدیه کیفی سازمان iبهره‌وری انرژی کشور (سابا) است، از ویژگی‌های مهم این نشانگر را سه تعرفه با قابلیت تعریف نرخ iبها مصرف برای هر تعرفه، نمایش iبها‌های برق مصرفی iبه صورت لحظه‌ای تا ۱۵ کانال، پیش‌بینی iبها برق مصرفی iبه صورت روزانه، ماهانه و سالانه و ذخیره اطلاعات مصرفی دوره‌های قبل iبه صورت هفتگی، ماهانه و سالانه iبه مدت دو سال برشمرد.

وی طی دوره طراحی تا تولید این محصول را یک سال بیان نمود و گفت: خط تولید صنعتی این محصول از ۱۰ روز دیگر آغاز iبه کار می‌کند. iبه نقل از وی، این دستگاه میزان مصرف برق همه وسایل برقی خانه را iبه همراه iبها ریالی آن محاسبه و مشخص می نماید.

ذاکری با بیان اینکه می توان میزان مصرف برق را از طریق این دستگاه و از راه دور با پیامک کنترل نمود، افزود: این دستگاه با جمع‌بندی چند مدل مختلف و نوآوری iبه مرحله تولید رسیده و نمونه خارجی در جهان ندارد زیرا براساس تقاضا و نیاز داخلی طراحی و تولید شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.