دستگاه‌قضا، نیروی‌انتظامی و سازمان‌زندان‌ها پیگیر جدی پرونده‌ستار بهشتی / به سریعی نتیجه تحقیقات اعلام خواهد شد

۲۳ آبان ،

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:دستگاه قضا، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در رابطه با پرونده ستار بهشتی پیگیری جدی دارند و نتیجه تحقیقات بطور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد

احمد رضا دستغیب نماینده مردم فارس و شیراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به پرونده ستار بهشتی گفت: جلسه جامعی با حضور نیروی انتظامی، نمایندگان دستگاه قضا و همچنین سازمان زندان‌ها در ابعاد مختلف برای موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آن چه در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار بود این است که نیروی انتظامی و همه مسئولین در حوزه‌های مختلف در جهتی پیگیری و بررسی موضوع مطرح شده اعلام آمادگی کرده‌اند و همچنین دستگاه قضا عزمی جدی برای برخورد با هر نوع تخلف احتمالی در این رابطه را دارد.

دستغیب تصریح کرد: تاکنون مستنداتی دال بر وقوع هر نوع اتفاق احتمالی وجود ندارد و همچنین طبق گزارش تفسیریات پزشکی قانونی آنچه رسانه‌های غربی در این رابطه منتشر می‌کنند مورد تایید قرار نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: آنچه برای مجلس به عنوان دستگاه نظارتی اهمیت دارد اطمینانی است که نیروی انتظامی، دستگاه قضا و سازمان زندان‌ها به کمیسیون امنیت ملی در جهتی پیگیری و بررسی جدی این موضوع داده است.

نماینده مجلس نهم مطرح کرد: شبکه‌ها،‌سایت‌ها و رسانه‌های غربی بیش از اندازه به این موضوع پرداخته‌اند و اطلاعات غیرموثقی را به عنوان شایعه مطرح می‌کنند اما به سریعی نتیجه تحقیقات اعلام خواهد شد و آنچه در این رابطه به وقوع پیوسته بطور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد بنابراین کمیسیون امنیت ملی تا اعلام گزارش تفسیری نهایی تحقیق مستقلی انجام نخواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.