دستگاه قضا بدون در نظر گرفتن ملاحظات حکم متهمین فساد مالی را صادر کند

یک عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: قوه قضاییه باید بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظه ای حکم متهمین فساد مالی را صادر کنند.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، با بیان این که  اینکه دستگاه قضایی می تواند با صدور حکم عادلانه خود به انتظار مردم پایان دهد اظهار داشت: از دستگاه قضایی انتظار می رود که هر متهمی را طبق ارتکاب جرمش و بدون در نظر گرفتن سمت و جایگاه در جامعه حکم قانونی را صادر کند .

این عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم به صدور کیفر خواست ۱۸ متهم دیگر از پرونده فساد بزرگ مالی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه در طی بررسی پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی کیفر خواست ۱۸ متهم دیگر نیز صادر شده است قوه قضاییه باید با دقت بیشتری این پرونده را مورد بررسی قرار دهد چرا که نباید اعتماد مردم نسبت به عدل و عدالت نظام جمهوری اسلامی سلب شود.

رهبر با تاکید بر اینکه متاسفانه فساد مالی همانند سرطان در جامعه ما شیوع پیدا کرده است خاطر نشان کرد: دستگاه قضا می تواند با برخوردهای جدی و قاطعانه خود با متخلفین به مرور زمان تمامی راههای ایجاد و شکل گیری فساد را در جامعه ریشه کن کند چرا که یک فساد مالی بزرگ منحصر به یک متهم نیست.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اوریلا:

    سلام قانون جدید مبارزه با مواد مخدر که هشتاد درصد اعدام ها کم مشود زود اجرا کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.