دستگیری باند سارقان iبه عنف در یاسوج

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ سارق iبه عنف خبر داد و گفت : این متهمان با پوشاندن چهره و با توسل iبه زور اقدام iبه سرقت از منزل دانشجویان پسر کرده بودند.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سید محمد حسن جعفری نژاد ” در خصوص رسیدگی iبه پرونده این سرقت بیان داشت : خرداد ماه سال جاری در پی تماس تلفنی یکی ا زشهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه چهار نفر با پوشاندن چهره وارد منزل دانشجویان پسر شده و با تهدید چاقو و قمه اقدام iبه سرقت لب تاب و تلفن همراه دانشجویان کرده و متواری شده اند موضوع iبه صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 
وی تصریح کرد: ماموران با اقدامات تخصصی و پلیسی توانستند پس از تلاش های بی وقفه در کمتر از سه ماه پس از وقوع سرقت دو نفر را در این رابطه شناسایی و هر دو را در عملیاتی ضربتی در حال تردد با موتورسیکلت دستگیر کنند . 
وی گفت : با جمع آوری اسناد و مدارک مستند متهمان در بازجویی های بعمل آمده ضمن اعتراف iبه سرقت iبه عنف iبه همدستی iبه دو نفر دیگر نیز اعتراف کردند که با هماهنگی مقام قضایی متهمان دیگر نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. 
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تحقیقات پلیسی و فنی بعمل آمده مشخص شد متهمان اشخاصی معتاد و ولگرد بوده که اقدام iبه سرقت کرده اند. 
سرهنگ” جعفری نژاد ” با بیان وجوه نقد مسروقه iبه مالباخته بازگردانده شد و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند اظهار داشت: پلیس با متخلفان و قانون شکنان iبه شدت برخورد می کند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.