دستگیری برادران شرور عربده‌کش در جنت آباد+عکس

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دو برادر که از اراذل و اوباش محدوده غرب تهران بودند، خبر داد و گفت: این دو متهم مدتی پیش با همدستی هم ۲۱ خودرو را در جنت آباد تخریب کرده بودند.

 

 Evil Brothers

 

سرهنگ علیرضا محرابی در تشریح خبر فوق گفت: با گزارش‌های ارسالی از سوی شهروندان محدوده غرب تهران خصوصا محدوده جنت آباد، درباره اقدامات دو شرور در این محدوده و تخریب اموال خصوصی، اقدامات ماموران اداره عملیات ویژه این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

 

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که دو برادر به نام‌های «مجتبی» و «محسن» که از اراذل و اوباش سطح سه غرب تهران هستند چند شب پیش در درگیری با شهروندان محدوده جنت آباد، اقدام به عربده کشی و تخریب خودروهای پارک شده در کنار خیابان کرده‌اند که متعاقب آن با تماس شهروندان به پلیس از محل متواری شده‌اند.

 

محرابی ادامه داد: برهمین اساس نتیجه تحقیقات به حضور قاضی کشیک دادسرای اوین رسیده و طی دستور صادر شده از سوی مقام قضایی بررسی برای شناسایی محل اختفای هر دو متهم ادامه یافت تا اینکه روز گذشته ماموران این یگان موفق شدند محل اختفای هر دو شرور را در شهرستان شهریار شناسایی کنند که پس از دریافت مجوز و نیابت قضایی به محل اعزام شدند تا هر دو متهم را بازداشت کنند.

 

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهارکرد: براین اساس ماموران یگان مذکور در قالب چند تیم عملیاتی به شهریار اعزام و در هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی آن شهرستان در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی‌های انجام شده از محل اختفای متهمان ۷ چماق، ۱ قبضه قمه، ۱ قبضه کارد کشف و ضبط و در این راستا ۲ دستگاه خودروی متهمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

منبع:ایسنا

حوادث

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. امیر:

    هر موقع کرج و فردیس و مارلیک از شر سعید رضوی مشهور به سعید کرگدن خلاص شوند اون موقع امنیت به مکان های ذکر شده بر می گردد.مورخ ۱۵ دی ماه ۹۴ خانمی را به اندازه ۳۰ متر در میدان سپاه مارلیک بر روی زمین کشید هیچکس هم جرات جلو رفتن نداشتن .ار مسئولین عاجزانه تقاضامندیم رسیدگی کنند

  2. محسن:

    از سربازان گمنام امام زمان ع عاجزانه تقاضا دارم یک سر به منطقه مارلیک کرج بزنن و ملاقاتی با شرور سعید کرگدن داشته باشن.سعید کرگدن از خلافکارو شرورین به نام تهران و ایران است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.