دستگیری دو تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در مهاباد

۲۷فروردین۱۳،

دو تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان مهاباد آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت قبل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، فرمانده انتظامی مهاباد در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان مهاباد درکار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد ،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. 
سرهنگ “ولیزاده” افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد فرد مذکور مواد مخدر را به صورت عمده از شرق کشور وارد و پس از دپو به صورت خرد در شهر مهاباد و شهرستان های همجوار به فروش می رساند. 
وی ادامه داد: با مشخص شدن این امر نامبرده در حال پخش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی ار خودروی وی ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴۰ گرم سوخته تریاک به همراه چهار عدد وافور و یک دستگاه ترازوی توزین کشف و ضبط شد. 
سرهنگ “ولیزاده” اظهار داشت: در ادامه این عملیات منزل متهم نیز با کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد. 
فرمانده انتظامی مهاباد در پایان با اشاره به دستگیری یکی از همدستان متهم در این راستا، خاطرنشان ساخت: هر دو فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.